Petrodon napisał:
... Myślcie obronach i patrolach.
Myślę o patrolowaniu lotniska nr 5....
Offline
Członek Komisji
A możesz? Czy musisz rzucić obronę na 11, którą atakuje Ci Peper?
Offline
Ciasteczkowy napisał:
A możesz? Czy musisz rzucić obronę na 11, którą atakuje Ci Peper?
Bronię to bitwą graniczną.
Offline
Członek Komisji
że niby najlepszą obroną jest atak, huh? ;> no niech Ci będzie, więcej mordobicie, orki już się cieszą ^^
Offline
Cześć,
Moja interpretacja, i mały kamyczek do dyskusji która wydarzyła się na forum. Wiadomo zasady nie są doskonałe. Sytuację interpretuję tak jak Norbert.
Przed drugą edycją. Na pewno musimy wszyscy się zastanowić nad ulepszeniem zasad, a przypadki, które miały miejsce, albo i te, które będą miały jeszcze miejsce trzeba będzie usankcjonować zasadach. Na tę chwilę zostaje tylko interpretacja. Jestem zdania, że liczy się fun i gra, a nie debaty nad zasadami, które stworzyliśmy w kilka dni, bez żadnych beta testów. Im więcej bitew tym lepiej.
Wygląda na to że znowu mam bitwę graniczną z heretykiem Peperusem
Pole 16 bitwa Mikołaj vs Szymon vs Ja
Pole 23 Tyrki vs SW ponownie.
Panowie jak wam pasuje.
Przypominam, że od 18 do 22 większość z nas jest na Polconie. a od 13 do 17 mam wolne i mogę grać w opór, możemy grać u mnie.
Pozdrawiam
Offline
Tak sobie myślę, zróbcie pare fotek z kampani to może na fcbooka by się wrzuciło relacje z pierwszej mgfowej kamaniji na zachętę dla innych😉
Offline
Petrodon napisał:
Cześć,
...
Pole 16 bitwa Mikołaj vs Szymon vs Ja
bitwa 3+?
Ciekawie. 3 różne armie z rożnymi taktykami. Dajcie znać czy nasze "multi kulti" działa poprawnie. Te zasady są mocno testowe.
Offline
Norbert jaka była intencja jak pisałeś w zasadach walki 3+:
"* gracz sumuje punkty z sektorów z które kontroluje (na potrzeby inicjatywy własne HQ daje +3, sektory sąsiednie do HQ +2)"
Czy bonus za sąsiednie sektory do HQ to chodzi o sektory startowe(początkowe, dodatkowe) posiadane przez graczy na samym początku kampanii, czy sektory które po ich późniejszym zajęciu sąsiadują z HQ na początku tury?
Czy jeszcze inaczej. Czy nie powinno być tutaj napisane sektory startowe (dodatkowe, początkowe) zamiast sąsiednie?
Pozdro
Offline
Petrodon napisał:
Norbert jaka była intencja jak pisałeś w zasadach walki 3+:
"* gracz sumuje punkty z sektorów z które kontroluje (na potrzeby inicjatywy własne HQ daje +3, sektory sąsiednie do HQ +2)"
Czy bonus za sąsiednie sektory do HQ to chodzi o sektory startowe(początkowe, dodatkowe) posiadane przez graczy na samym początku kampanii, czy sektory które po ich późniejszym zajęciu sąsiadują z HQ na początku tury?
Czy jeszcze inaczej.
Pozdro
Spoiler:
Ważne!! Bierzemy wartości sektorów jakie kontrolowaliśmy w czasie wydania rozkazu,
jeśli w między czasie, w tej turze strategicznej już coś zdobyliśmy to nie bierzemy tego pod uwagę. Jeśli coś już
starciliśmy to mimo to uwzględniamy ten sektor do rachunku.
Petrodon napisał:
Czy nie powinno być tutaj napisane sektory startowe (dodatkowe, początkowe) zamiast sąsiednie?
Powinno.
Offline
Poprawiłem pliki z misjami. Teraz z godnie z etc scouci idą po rzucie na inicjatywę.
Przeredagowałem też plik 3+ aby go trochę rozjaśnić o co poecie chodziło z Inicjatywą armii.
A co do bitwy o Pole 16 i wstępne wartości Inicjatywy Armii:
Tyranid
9 za kontrolowane sektory +2 za obronę = 11
Wilki
13 za sektory
Eldarzy
13 za sektory
Powyższe wartości mogą być zwiększane o +1 za jeszcze żywych bohaterów imiennych. Warto to zrobić. Armia z najlepszą inicjatywą ma najwięcej opcji taktycznych, przy ustawianiu planszy i później w trakcie rozgrywki.
Czyli jeśli nikt nie sprowadzi imiennych bohaterów to modyfikatory do rzutów na inicjatywę armii są takie:
Tyranid +0
Wilki +1
Eldarzy +1
Offline
Norbert napisał:
Czyli jeśli nikt nie sprowadzi imiennych bohaterów to modyfikatory do rzutów na inicjatywę armii są takie:
Tyranid +0
Wilki +1
Eldarzy +1
A w świetle wcześniejszych dyskusji tyranidzi mają w ogóle bohaterów imiennych?
Offline
Petrodon napisał:
Norbert napisał:
Czyli jeśli nikt nie sprowadzi imiennych bohaterów to modyfikatory do rzutów na inicjatywę armii są takie:
Tyranid +0
Wilki +1
Eldarzy +1A w świetle wcześniejszych dyskusji tyranidzi mają w ogóle bohaterów imiennych?
Ktoś musi przeczytać ich kodeks i odpowiedzieć na to pytanie.
Offline