MGF

Forum Mińskiej Gildii Fantastyki

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2014-01-03 10:17:41

 Ogmios

Przechodzień

Skąd: Mińsk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-03-18
Posty: 1150
Punktów :   

Obcy

Inna wersja planszowego Obcego w formie gry flashowej.
http://www.newgrounds.com/portal/view/408816

Offline

#2 2014-01-03 16:33:44

 Ciasteczkowy

Członek Komisji

Skąd: Stary Świat
Zarejestrowany: 2013-02-28
Posty: 990
Punktów :   

Re: Obcy

fajne, ale wydaje się trudne


http://www.nodiatis.com/pub/11.jpg

Offline

#3 2014-01-10 16:40:18

 Ogmios

Przechodzień

Skąd: Mińsk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-03-18
Posty: 1150
Punktów :   

Re: Obcy

Parę porad:
- w związku ze specyfiką spawnowania obcych w 1 misji NIE MA BEZPIECZNYCH PÓL; im szybciej uciekniesz tym lepiej; jak nie masz szczęścia to będą ci wyskakiwać bonusowe obce (po pierwszych turach normalnie po 2)
- przy ustalaniu kolejności raczej dobrze jest najpierw dać pistolety (nadają się tylko do zrzucania obcych z innych marines) potem miotacze ognia;
- Vasquez i Drake smartgunem mogą zabić "jednym strzałem" dwa obce obok siebie (tylko pionowo lub poziomo)
- miotaczem można podpalać podłogę, blokując obce (bardziej przydatne w misji 2 - raz ładnie udało mi się końcowe 10 pól kanałów przejść blokując po jednym polu)
- każdy może przeładować broń (ważne dla Hicksa i Ripley)
- zawsze lepiej zabić obcego stojącego obok marinsów miotaczem - nie ma rzutu na kwas; przy braku odsunąć ich lub obcego z pięści albo w ostateczności zastrzelić stojącym obok marinsem (nie "zmarnuje się" inny strzał)
- w 2 misji raczej nie opłaca się używać granatów: obce giną tylko pole obok, marines natomiast są bezpieczni od 9 pól od celu - czyli walić w miarę bezpiecznie można w sam narożnik pokoju.
- w kanałach na rozstajach lepiej używać Newt; musi ona zaczynać turę przy Ripley; być może dobrze by zamykał ruch ktoś szybki
- spawarkę mają co bardziej szeregowi marines; trzeba przetrwać trudny początek, potem do otwarcia wypada po 2-3  nowe obce; o ile otwarcie trwa długo to zamyka się natychmiast (czasem zostawiając kogoś)
- czasem lepiej nie ratować marinsa z łap obcego (i tak jest szansa na uratowanie go w 3 misji) natomiast raczej nie opłaca się wtedy strzelać (kwas i obniżone trafienie)
- w trzeciej misji wystarczy uratować Newt (znaleźć namiernikiem odległości, odciąć i podnieść oraz wrócić do windy i ewakuować się; nie jestem pewien czy królową da się łatwo zabić; można się wycofać z jej sali, najlepiej w tym samym ruchu)

Da się wygrać (mi już udało się dwa razy na jakieś 30). Oczywiście potrzebny łut szczęścia: raz miałem sześcioro w trzeciej misji i mi zraniona królówka w 3 tury ich zaszlachtała...

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.metinboty.pun.pl www.gandzia.pun.pl www.yaoi-world.pun.pl www.gitarzysci.pun.pl www.lksorzelwysoka.pun.pl