MGF

Forum Mińskiej Gildii Fantastyki

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2014-02-17 11:16:17

 PEPER

Członek Zarządu

Skąd: Mińsk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-02-26
Posty: 1134
Punktów :   

Setting M&M

Ha, Knykieć czyż byś zapomniał że miałeś założyć wątek do M&M więc w takim razie ja go założę .

Na pierwszy post pójdzie serum super-żołnierza w wersji z 1943r.

Legenda
- STR = Strength
- DEX = Dexterity
- CON = Constitution

Serum-Super Żołnierza: Typ II wzór 1943r. Koszt w punktach 25. Każda z mocy jest niezależna od pozostałej.
Enchanced STR 6
Enchanced DEX 6
Enchanced CON 4
Super-Strength 4
Improved Toughness 5
Immunity 2 (disase,poisons)

Serum-Super Żołnierza: Typ III wzór 1945r. Koszt w punktach 33. Każda z mocy jest niezależna od pozostałej.
Enchanced STR 6
Enchanced DEX 6
Enchanced CON 6
Immunity 2 (disase,poisons)
regenerating 13 (Recovery Bonus 10 - Bursied/Unconscious 3 Injuried/Staggered 4 Disabled/Ability 1)

Wadą postaci wyposażonych w te dwa sera jest brak możliwości rozbudowy i wzmacniania go choć z drugiej strony są one bezpieczniejsze dla użytkownika. Jedynym wyjątkiem od tej reguły jest "Striker" który został wyposażony w pierwszą unikatową najsilniejszą a zarazem najmniej stabilną wersje serum. Pozostałe dwie wersje serum podobno ciągle są przechowywane w kompleksie M.E.S.S.I.A.H.

Ostatnio edytowany przez PEPER (2014-02-19 17:14:57)


https://6inchmove.files.wordpress.com/2010/03/chaos_space_marines_motivator_by_566chris.jpg

Offline

#2 2014-02-17 12:27:05

 Jędrek

Członek

Skąd: Mmz
Zarejestrowany: 2013-03-17
Posty: 432
Punktów :   

Re: Setting M&M

To 2 ed tak?


http://www.nodiatis.com/pub/13.jpg

Offline

#3 2014-02-17 20:44:40

 Knykieć

Członek

Call me!
Skąd: Targówka
Zarejestrowany: 2013-03-02
Posty: 608
Punktów :   

Re: Setting M&M

jak mogłeś. Tak jest to 2 edycja.

Serum super głupoty
Knykieć -10 ptk
Jędrek -10 ptk
Specjalne: nie kierujesz swoją postacią, ale masz 35 punktów więcej na nią

Postaram się jeszcze tę serum udoskonalić


http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/117/619/eb2.gif

Offline

#4 2014-04-15 09:47:26

 PEPER

Członek Zarządu

Skąd: Mińsk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-02-26
Posty: 1134
Punktów :   

Re: Setting M&M

No dobra nastąpiła zmiana na 3 ED a wraz z tym pojawi się kilka nowych reguł rozgrywki i tworzenia postaci.



1. Postać aby była grywalna musi zostać zaakceptowana przez MG.
2. Obowiązkowo wpasować się powinna w koncepcje rozgrywki.

Teraz aby zdobywać jakiekolwiek Power Point's gracz musi przechodzić zadania jakie wyznaczy MG. Zadania będą dzielić się na dwa typy ogólne dla wszystkich graczy i prywatne. Ogólne zadania są jak zwykle siłą napędową fabuły. Zadania prywatne to cele jakie MG będzie stawiał postaciom wynikające z ich historii i fantazji MG, a będzie to wyglądało na zasadzie że, prowadzący grę będzie przedstawiał graczowi kilka zadań z którego wybierze on sobie określoną liczbę.

Tworzenie postaci.

Limit całkowity umiejętności - 20
Rzuty obronne jeśli nie przekraczają bazowego bonusu na poziomie 10 mogą mieć takie same lub podobne wartości np: dodge 9 parry 9 will 9 fortitude 9 jeżeli któryś przekracza liczbę 10 to kolejny najlepszy rzut obronny musi mieć wartość o 5 mniejszą a pozostałe nie przekraczać liczby 10       
np: dodge 16 parry 11 will 9 fortitude 8. Limit całkowity - 20. Toughness jako że, niemożna go wykupywać za PP nie podlega powyższej regule limit dla niego to 20.
Limit dla obrażeń 20.
Początkowy limit poziomu mocy 12.
Advantages mogą się powtarzać maksymalnie: jedna zaleta 10 razy następne maksymalne 5 razy wyjątek od tej reguły to Minions, Equipments, Sidekick
Każda postać powinna mieć jakieś źródło utrzymania.
Limit początkowy dla atrybutów to 14.

Ostatnio edytowany przez PEPER (2014-04-15 09:49:19)


https://6inchmove.files.wordpress.com/2010/03/chaos_space_marines_motivator_by_566chris.jpg

Offline

#5 2014-04-15 09:54:18

 PEPER

Członek Zarządu

Skąd: Mińsk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-02-26
Posty: 1134
Punktów :   

Re: Setting M&M

Na najbliższej sesji zagramy trochę innymi postaciami niż ostatnio je tworzyliśmy (może znajdzie się jakiś chętny do poprowadzenia tym postaciom).
Wymagana koncepcja postaci agent/zabójca/komandos/szpieg pracujący dla rządu. Historie postaci i zapis mechaniczny wysyłać razem na mojego priva.


https://6inchmove.files.wordpress.com/2010/03/chaos_space_marines_motivator_by_566chris.jpg

Offline

#6 2014-04-15 15:45:39

 PEPER

Członek Zarządu

Skąd: Mińsk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-02-26
Posty: 1134
Punktów :   

Re: Setting M&M

Kolejne zasady tworzenia postaci do M&M 3ED.

Jako regułę opcjonalną zgodzę się na wymianę poziomu limitów np: jeżeli Agent-X jako postać chce zacząć z blastem na poziomie 15 to może to zrobić jeżeli zgodzi się na warunek taki iż jego toughness nigdy nie przekroczy wartości 10.


https://6inchmove.files.wordpress.com/2010/03/chaos_space_marines_motivator_by_566chris.jpg

Offline

#7 2014-04-22 00:10:23

 Knykieć

Członek

Call me!
Skąd: Targówka
Zarejestrowany: 2013-03-02
Posty: 608
Punktów :   

Re: Setting M&M

Mogę przynieść historie napisana ręcznie?


http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/117/619/eb2.gif

Offline

#8 2014-04-23 14:56:11

 PEPER

Członek Zarządu

Skąd: Mińsk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-02-26
Posty: 1134
Punktów :   

Re: Setting M&M

Jasne że tak.


https://6inchmove.files.wordpress.com/2010/03/chaos_space_marines_motivator_by_566chris.jpg

Offline

#9 2016-10-31 14:13:01

 PEPER

Członek Zarządu

Skąd: Mińsk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-02-26
Posty: 1134
Punktów :   

Re: Setting M&M

Dawno nie było żadnego wpisu chociaż często i gęsto gramy. Johny coś dla ciebie. Kilku "super-łotrów" małego kalibru do szybkiego wrzucenia do przygody.

Walt i Kenny Dolares aka TORCH & JOLT Bracia byli specjaliści od efektów specjalnych w filmach, którzy swoją wiedzę chcieli wykorzystać do szybkiego wzbogacenia kradnąc pieniądze z banków. Po kilku udanych napadach trafili na Mysterious DR X co skończyło się odsiadką w pudle. Po spektakularnej ucieczce znów kontynuują kryminalną karierę w MBC.

TORCH

str 2 sta 2 agl 2 dex 2 fgt 4 int 3 awe 1 pre 1

Powers:
TorchSuit (immunity 6[fire dmg, suffocation] protection 4[impervious] super-senses[darkvison,radio,comlink])
*Flamethorower 9 (area:line, extended range)
*Fireball 9 (aera:explosion, extended reach)
*Smoke Screen (obscure vison extended reach)
JetPack (fligth 5)

Offense: Initiative +2
unarmed +4 dmg +2
Flamethorower vs ref dmg +9
Fireball vs ref dmg +9

Defense: Toughnes +7/+3 (+1 devense roll)
Dodge +6 Will +6
Parry +6 Fortitude +7

Advantages:
equipment x3, power attack, defense attack, defense roll, inventor

Skills:
expertise(mechaniks) +8, technology +8, drive +6, athletics +4, acrobatics +4, intimidate +5, bluff +5, perception +4, stealth +6, sleight of hand +10

JOLT

str 2 sta 2 agl 2 dex 2 fgt 4 int 3 awe 1 pre 1

Powers:

JoltSuit (immunity 6[electrical dmg, suffocation] protection 4[impervious] super-senses[darkvison,radio,comlink])
*Lightingbolt 9 (area:line, extended range)
*Lightingnet 9 (aera:cone, extended reach)
*EMP 9 (nulifity electronics, area:wave)
JetPack (fligth 5)

Offense: Initiative +2
unarmed +4 dmg +2
Lightingbolt vs ref dmg +9
Lightingnet vs ref dmg +9

Defense: Toughnes +7/+3 (+1 devense roll)
Dodge +6 Will +6
Parry +6 Fortitude +7

Advantages:
equipment x3, power attack, defense attack, defense roll, inventor

Skills:
expertise(mechaniks) +8, technology +8, drive +6, athletics +4, acrobatics +4, intimidate +5, bluff +5, perception +4, stealth +6, sleight of hand +10


https://6inchmove.files.wordpress.com/2010/03/chaos_space_marines_motivator_by_566chris.jpg

Offline

#10 2016-10-31 14:51:54

 PEPER

Członek Zarządu

Skąd: Mińsk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-02-26
Posty: 1134
Punktów :   

Re: Setting M&M

Ponieważ wydaję mi się że gramy w górnej części MBC. Czyli bliżej Bostonu to może kilka stałych miejsc którymi MG może się posłóżyć . Oto klika pomysłów względem MBC i Dystryktu Boston.

MBC
Ważne postacie

Prezydent: Ashley Campbell ;p

Wiceprezydent: Klark Wayne

Marszałek Prawa: Iangston Albrech

Dystrykt Boston

Ważne postacie

Burmistrz: Michael O'Connor

Radna i Senator: Lynn Sidon Szef Komisji ds Nad Ludzi

Radny i Senator: Buck O'Brian Przewodniczący Departamentu Bezpieczeństwa

Nad Komisarz: Hank Gorman

Prokurator Okręgowy: Bubba Smith

Ważne Miejsca:

Dzielnica Roxbury - Mennica, Fort Dagger, Urząd Miasta
Dzielnica Westroxbury - Sąd Okręgowy, Franklin Park Zoo
Dzielnica Brighton - College
Dzielnica Back Say - Port
Dzielnica South Boston - Instytut Sztuki, Lotnisko Boston Logan
Dzielnica HydePark - Instytut badań nad chorobami zakaźnymi


https://6inchmove.files.wordpress.com/2010/03/chaos_space_marines_motivator_by_566chris.jpg

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.deathl2.pun.pl www.pokemoon.pun.pl www.kino.pun.pl www.witch.pun.pl www.ekipa-amarena.pun.pl