MGF

Forum Mińskiej Gildii Fantastyki


  • Index
  •  » Gry RPG
  •  » Herosi i Tytani czyli Mutants and Masterminds w epoce helleńskiej.

#1 2015-12-13 13:38:47

 Jędrek

Członek

Skąd: Mmz
Zarejestrowany: 2013-03-17
Posty: 432
Punktów :   

Herosi i Tytani czyli Mutants and Masterminds w epoce helleńskiej.

Jakiś czas temu wpadłem na pomysł settingu do mutasów w którym gracze wcielali by się w potomków bogów lub tytanów w okresie helleńskim. Peper powiedział żebym wrzucił to jako wątek na forum. A więc co o tym sądzicie ?


http://www.nodiatis.com/pub/13.jpg

Offline

#2 2015-12-13 21:59:40

 jony

Członek

status Emperror
Skąd: Targówka
Zarejestrowany: 2013-03-01
Posty: 296
Punktów :   

Re: Herosi i Tytani czyli Mutants and Masterminds w epoce helleńskiej.

Pomysł całkiem ciekawy mógłbym wziąć nawet udział, ale nie wiem kiedy będę itp.
A tu film który mi się skojarzył: http://www.filmweb.pl/video/zwiastun/nr … %29-37853. Oczywiście poza gniewem tytanów itp.

Offline

#3 2015-12-14 17:33:24

 PEPER

Członek Zarządu

Skąd: Mińsk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-02-26
Posty: 1134
Punktów :   

Re: Herosi i Tytani czyli Mutants and Masterminds w epoce helleńskiej.

PEPER mówi, PEPER radzi !!

Genialny pomysł na herosów. Jeżeli chodzi o miejsce akcji można to oczywiście trochę pokomplikować mam nawet jeden niecny pomysł na przygodę hehe ... hahahaha .... muahahahahahahahahahhaha


https://6inchmove.files.wordpress.com/2010/03/chaos_space_marines_motivator_by_566chris.jpg

Offline

#4 2015-12-14 19:56:35

 Jakubus

Bibliotekarz

Skąd: MMz
Zarejestrowany: 2013-02-24
Posty: 430
Punktów :   
WWW

Re: Herosi i Tytani czyli Mutants and Masterminds w epoce helleńskiej.

Ile punktów na Kratosa ?

Offline

#5 2015-12-15 00:22:11

 Jędrek

Członek

Skąd: Mmz
Zarejestrowany: 2013-03-17
Posty: 432
Punktów :   

Re: Herosi i Tytani czyli Mutants and Masterminds w epoce helleńskiej.

Kratos to power lewel 12 jako półbóg.


http://www.nodiatis.com/pub/13.jpg

Offline

#6 2015-12-15 20:21:35

 Jędrek

Członek

Skąd: Mmz
Zarejestrowany: 2013-03-17
Posty: 432
Punktów :   

Re: Herosi i Tytani czyli Mutants and Masterminds w epoce helleńskiej.

Gracze będą żyć w okolicy 273 r. n.e. czyli 50 lat po śmierci Aleksandra wielkiego.
Źródłem mocy bohaterów jest nie-ludzkie pochodzenie. Można będzie grać potomkiem boga z dwunastki olimpijskiej.
Jeśli chodzi o zmiany w stosunku do naszego świata to będą one nieliczne jak na przykład podział imperium Aleksandra. Główną różnicą jest to że znikąd pojawił się człowiek twierdzący że jest wnukiem Aleksandra. Część państw helleńskich (Grecja i Egipt) udzieliły mu wsparcia a pozostałe wypowiedziały mu wojnę.
To tak na wstęp, jak macie jakieś pomysły tudzież uwagi to piszcie.


http://www.nodiatis.com/pub/13.jpg

Offline

#7 2015-12-15 21:16:09

 Jakubus

Bibliotekarz

Skąd: MMz
Zarejestrowany: 2013-02-24
Posty: 430
Punktów :   
WWW

Re: Herosi i Tytani czyli Mutants and Masterminds w epoce helleńskiej.

Jędrek napisał:

Gracze będą żyć w okolicy 273 r. n.e. czyli 50 lat po śmierci Aleksandra wielkiego.
Źródłem mocy bohaterów jest nie-ludzkie pochodzenie. Można będzie grać potomkiem boga z dwunastki olimpijskiej.
Jeśli chodzi o zmiany w stosunku do naszego świata to będą one nieliczne jak na przykład podział imperium Aleksandra. Główną różnicą jest to że znikąd pojawił się człowiek twierdzący że jest wnukiem Aleksandra. Część państw helleńskich (Grecja i Egipt) udzieliły mu wsparcia a pozostałe wypowiedziały mu wojnę.
To tak na wstęp, jak macie jakieś pomysły tudzież uwagi to piszcie.

Chyba P.N.E. a nie N.E.


Może by uzależnić moce bohaterów od boskiego rodzica i dać im trochę więcej boskiej iskry?
Generalnie chodzi mi o to, że greccy herosi byli raczej zwykłymi ludźmi tyle, że wyróżniali się ogromną siłą, sprytem itp.
Żeby bohaterowie graczy nie różnili się tylko statystykami, może warto dać im część mocy rodzica. Np syn Zeusa mógłby walnąć błyskawicą od czasu do czasu.

Offline

#8 2015-12-15 21:40:56

 Jędrek

Członek

Skąd: Mmz
Zarejestrowany: 2013-03-17
Posty: 432
Punktów :   

Re: Herosi i Tytani czyli Mutants and Masterminds w epoce helleńskiej.

Tak Kubek masz racje p.n.e.. A co do mocy to gracz sam będzie ustalał jakie chce np. syn Zeusa może strzelać piorunami ale też być szybki jak błyskawica albo po prostu mieć super siłę jak Herkules. Każdy bóg ma kilka aspektów. Apollo jest bogiem sztuki ale też i słońca, więc wszystko od słonecznych pocisków przez oślepianie aż po usypianie głosem się liczy.


http://www.nodiatis.com/pub/13.jpg

Offline

#9 2015-12-16 14:54:31

 jony

Członek

status Emperror
Skąd: Targówka
Zarejestrowany: 2013-03-01
Posty: 296
Punktów :   

Re: Herosi i Tytani czyli Mutants and Masterminds w epoce helleńskiej.

Czyli rozumiem coś takiego jak Percy Jackson itp. Ja mogę kilka sesji zagrać, ale to trzeba by w już teraz ruszać w okresie przerwy świątecznej dla mnie

Offline

#10 2015-12-18 16:16:26

 PEPER

Członek Zarządu

Skąd: Mińsk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-02-26
Posty: 1134
Punktów :   

Re: Herosi i Tytani czyli Mutants and Masterminds w epoce helleńskiej.

jonyenglish napisał:

Czyli rozumiem coś takiego jak Percy Jackson itp

Może raczej jednak nie Percy Jackson.

Ja myślałem o czymś w rodzaju 300 ewentualnie, mit z Perseuszem czy Jazonem też się nada. Niech to będą herosi czyli ulubieńcy bogów bo  jak będzie za dużo tych błyskawic to zrobi się nam Liga Sprawiedliwych albo Diablo 2

http://www.heroesmovies.pl/index.php?pa … le&id=3446

http://diablo.phx.pl/czytaj/vademecum-amazonki

http://qrko.neostrada.pl/diablo2.jpg


https://6inchmove.files.wordpress.com/2010/03/chaos_space_marines_motivator_by_566chris.jpg

Offline

#11 2015-12-18 16:52:36

 PEPER

Członek Zarządu

Skąd: Mińsk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-02-26
Posty: 1134
Punktów :   

Re: Herosi i Tytani czyli Mutants and Masterminds w epoce helleńskiej.

I przykładowo a jakże !! Amazonka Kapłanka Artemidy:

Str 2 Sta 2 Dex 3 Agl 3 Fgt 6 Int 2 Awe 4 Pre 3

Powers:

Błogosławieństwo Artemidy (boost spear&arrow demage 4 fadex2, total fade [array za 7pkt])
*Błogosławieństwo Szybkości (boost speed 3 total fade)
*Oczarowanie Besti (mental control 3 mind link [only animmals])
Mistrzyni Łucznictwa (enhanced ranged combat 4 [8 pkt])
*Pewna Ręka (ranged attack modification homing x2, penetrating x3, extended range x2, mighty <requires medium bow&arrow>)
*Wybuchające Strzały (ranged attack modification fire explosion dmg 4 mighty <requires medium bow&arrow>)
Zabójcze Pchnięcie (attack modification strike 4 penetratingx3 mighty <requires medium spear>)

Defence: toughness + 9 (z atutem i premią z pancerz oraz tarcze)
dodge   +10          will +12
parry    +11          fort +9

Offensive: initiative +11
Spear + 12
Bow&Arrow +12
Pewna Ręka +12
Wybuchające Strzały +12

Skills:
perception 6, stealth 6, expertise: survival 4, athletics 6, acrobatics 6

Advantages:
power attack, improved initiativex2, equipmentx5, improved defence, move by action ,defensive roll x3, evasion, improved aim

Equipment:
bow&arrows, curriaas, spear


https://6inchmove.files.wordpress.com/2010/03/chaos_space_marines_motivator_by_566chris.jpg

Offline

#12 2015-12-18 17:45:20

 PEPER

Członek Zarządu

Skąd: Mińsk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-02-26
Posty: 1134
Punktów :   

Re: Herosi i Tytani czyli Mutants and Masterminds w epoce helleńskiej.

Albo Minotaur

Str 6 Sta 5 Dex 0 Agl 0 Fgt 4 Int  -1 Awe 0 Pre -2

Powers:

Big Bull (growth 4 pernament)
Horn's Charge (strike 2 area:line knockback, mighty)
Rough Skin (protection 4)
Mighty Slash (strike 4 penetratingx3, mighty, swing)
Child of Labirynt (immunity1[spell of labirynt], supersenses5[darkvision,scent tracking])

Defence: Toughness +11 (razem z pancerzem)
parry   + 8  will +6
dodge  + 8  fort +13

Offensive: initiative +0
Battle Axe +10
Mighty Slash +10
Horn's Charge + - (atak obszarowy)

Skills:
perception 8, stealth 2, expertise: survival 4, intimidate 8, athletics 6

Advantages:
power attack, all-aut attack, improved smash, equippmentx2

Equipment:
Battle Axe, Leather Armor


https://6inchmove.files.wordpress.com/2010/03/chaos_space_marines_motivator_by_566chris.jpg

Offline

  • Index
  •  » Gry RPG
  •  » Herosi i Tytani czyli Mutants and Masterminds w epoce helleńskiej.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.witch.pun.pl www.pokemoon.pun.pl www.shinigamilegends.pun.pl www.kino.pun.pl www.ekipa-amarena.pun.pl