Jędrek - 2015-12-13 13:38:47

Jakiś czas temu wpadłem na pomysł settingu do mutasów w którym gracze wcielali by się w potomków bogów lub tytanów w okresie helleńskim. Peper powiedział żebym wrzucił to jako wątek na forum. A więc co o tym sądzicie ?

jony - 2015-12-13 21:59:40

Pomysł całkiem ciekawy mógłbym wziąć nawet udział, ale nie wiem kiedy będę itp.
A tu film który mi się skojarzył: http://www.filmweb.pl/video/zwiastun/nr … %29-37853. Oczywiście poza gniewem tytanów itp.

PEPER - 2015-12-14 17:33:24

PEPER mówi, PEPER radzi !!

Genialny pomysł na herosów. Jeżeli chodzi o miejsce akcji można to oczywiście trochę pokomplikować mam nawet jeden niecny pomysł na przygodę hehe ... hahahaha .... muahahahahahahahahahhaha :angel:

Jakubus - 2015-12-14 19:56:35

Ile punktów na Kratosa ?

Jędrek - 2015-12-15 00:22:11

Kratos to power lewel 12 jako półbóg.

Jędrek - 2015-12-15 20:21:35

Gracze będą żyć w okolicy 273 r. n.e. czyli 50 lat po śmierci Aleksandra wielkiego.
Źródłem mocy bohaterów jest nie-ludzkie pochodzenie. Można będzie grać potomkiem boga z dwunastki olimpijskiej.
Jeśli chodzi o zmiany w stosunku do naszego świata to będą one nieliczne jak na przykład podział imperium Aleksandra. Główną różnicą jest to że znikąd pojawił się człowiek twierdzący że jest wnukiem Aleksandra. Część państw helleńskich (Grecja i Egipt) udzieliły mu wsparcia a pozostałe wypowiedziały mu wojnę.
To tak na wstęp, jak macie jakieś pomysły tudzież uwagi to piszcie.

Jakubus - 2015-12-15 21:16:09

Jędrek napisał:

Gracze będą żyć w okolicy 273 r. n.e. czyli 50 lat po śmierci Aleksandra wielkiego.
Źródłem mocy bohaterów jest nie-ludzkie pochodzenie. Można będzie grać potomkiem boga z dwunastki olimpijskiej.
Jeśli chodzi o zmiany w stosunku do naszego świata to będą one nieliczne jak na przykład podział imperium Aleksandra. Główną różnicą jest to że znikąd pojawił się człowiek twierdzący że jest wnukiem Aleksandra. Część państw helleńskich (Grecja i Egipt) udzieliły mu wsparcia a pozostałe wypowiedziały mu wojnę.
To tak na wstęp, jak macie jakieś pomysły tudzież uwagi to piszcie.

Chyba P.N.E. a nie N.E.


Może by uzależnić moce bohaterów od boskiego rodzica i dać im trochę więcej boskiej iskry?
Generalnie chodzi mi o to, że greccy herosi byli raczej zwykłymi ludźmi tyle, że wyróżniali się ogromną siłą, sprytem itp.
Żeby bohaterowie graczy nie różnili się tylko statystykami, może warto dać im część mocy rodzica. Np syn Zeusa mógłby walnąć błyskawicą od czasu do czasu.

Jędrek - 2015-12-15 21:40:56

Tak Kubek masz racje p.n.e.. A co do mocy to gracz sam będzie ustalał jakie chce np. syn Zeusa może strzelać piorunami ale też być szybki jak błyskawica albo po prostu mieć super siłę jak Herkules. Każdy bóg ma kilka aspektów. Apollo jest bogiem sztuki ale też i słońca, więc wszystko od słonecznych pocisków przez oślepianie aż po usypianie głosem się liczy.

jony - 2015-12-16 14:54:31

Czyli rozumiem coś takiego jak Percy Jackson itp. Ja mogę kilka sesji zagrać, ale to trzeba by w już teraz ruszać w okresie przerwy świątecznej dla mnie

PEPER - 2015-12-18 16:16:26

jonyenglish napisał:

Czyli rozumiem coś takiego jak Percy Jackson itp

Może raczej jednak nie Percy Jackson.

Ja myślałem o czymś w rodzaju 300 ewentualnie, mit z Perseuszem czy Jazonem też się nada. Niech to będą herosi czyli ulubieńcy bogów bo  jak będzie za dużo tych błyskawic to zrobi się nam Liga Sprawiedliwych albo Diablo 2 :P

http://www.heroesmovies.pl/index.php?pa … le&id=3446

http://diablo.phx.pl/czytaj/vademecum-amazonki

http://qrko.neostrada.pl/diablo2.jpg

PEPER - 2015-12-18 16:52:36

I przykładowo a jakże !! Amazonka Kapłanka Artemidy:

Str 2 Sta 2 Dex 3 Agl 3 Fgt 6 Int 2 Awe 4 Pre 3

Powers:

Błogosławieństwo Artemidy (boost spear&arrow demage 4 fadex2, total fade [array za 7pkt])
*Błogosławieństwo Szybkości (boost speed 3 total fade)
*Oczarowanie Besti (mental control 3 mind link [only animmals])
Mistrzyni Łucznictwa (enhanced ranged combat 4 [8 pkt])
*Pewna Ręka (ranged attack modification homing x2, penetrating x3, extended range x2, mighty <requires medium bow&arrow>)
*Wybuchające Strzały (ranged attack modification fire explosion dmg 4 mighty <requires medium bow&arrow>)
Zabójcze Pchnięcie (attack modification strike 4 penetratingx3 mighty <requires medium spear>)

Defence: toughness + 9 (z atutem i premią z pancerz oraz tarcze)
dodge   +10          will +12
parry    +11          fort +9

Offensive: initiative +11
Spear + 12
Bow&Arrow +12
Pewna Ręka +12
Wybuchające Strzały +12

Skills:
perception 6, stealth 6, expertise: survival 4, athletics 6, acrobatics 6

Advantages:
power attack, improved initiativex2, equipmentx5, improved defence, move by action ,defensive roll x3, evasion, improved aim

Equipment:
bow&arrows, curriaas, spear

PEPER - 2015-12-18 17:45:20

Albo Minotaur

Str 6 Sta 5 Dex 0 Agl 0 Fgt 4 Int  -1 Awe 0 Pre -2

Powers:

Big Bull (growth 4 pernament)
Horn's Charge (strike 2 area:line knockback, mighty)
Rough Skin (protection 4)
Mighty Slash (strike 4 penetratingx3, mighty, swing)
Child of Labirynt (immunity1[spell of labirynt], supersenses5[darkvision,scent tracking])

Defence: Toughness +11 (razem z pancerzem)
parry   + 8  will +6
dodge  + 8  fort +13

Offensive: initiative +0
Battle Axe +10
Mighty Slash +10
Horn's Charge + - (atak obszarowy)

Skills:
perception 8, stealth 2, expertise: survival 4, intimidate 8, athletics 6

Advantages:
power attack, all-aut attack, improved smash, equippmentx2

Equipment:
Battle Axe, Leather Armor

www.lechisci.pun.pl www.paranoidparade.pun.pl www.undiczat.pun.pl www.footballl.pun.pl www.forestgroupmordy.pun.pl