Z racji braku hufca mam 4 miejsca do próbnej sesji po forum w tym wątku w klimacie fantasy. Chętni mogą się zgłaszać już, kto pierwszy to lepszy. Start jutro od 12:00, być może z pół godziny wcześniej można się będzie zapoznać ze skróconą mechaniką. Postacie raczej gotowe (a przynajmniej do wyboru), mechanika prosta na 3d6, klimat fantasy dungeon z naciskiem raczej na wygrzew. Wszelkie rzuty robi MG, chyba że ktoś ma lepszy pomysł. Docelowo w ramach niedzieli tylko, jeśli zginiecie odpowiednio wcześniej to można restartować.
Krótkie intro:
Stolica! Jakże się różni od waszej rodzinnej wioseczki! Znęceni szansą na lepsze życie dotarliście na spotkanie informacyjne Testu Śmierci - podziemi pełnych wyzwań. Słyszeliście, żę blisko połowa śmiałków ginie, ale też pozostali mogą zabrać znalezione skarby (sztaby złota!), a najlepszym nawet jest proponowana stała posada w Gwardii władcy królestwa - samego Thorsza O-Wielu-Przydomkach... Bywało, że walczyliście z potworami grasującymi w lasach wokół wioski, więc równie dobrze możecie pobierać niezły żołd za to samo.
Co więcej, faktycznie widzieliście te sztaby i rozmawialiście z awanturnikami, którzy ukończyli Test.
Oto więc siedzicie na dużej sali przy okrągłym dębowym stole w oczekiwaniu na referenta zasad Testu Śmierci (sam Kapitan Gwardii Ayosz!) oceniając innych śmiałków: słyszeliście, że co prawda dozwolone jest sformowanie małej drużyny, ale też nie ma przeciwskazań do walki między takimi grupami.
Test mapy poglądowej (będzie trochę jak w warhamcu - 2 akcje/turę)
podejście o połowę Ruchu zaokr w dół = akcja
podbiegnięcie min 1/2 Ruchu max Ruch = 2 akcje
atak, kolejny w turze test +k6 trudniej =akcja
atak i parowanie/unik w turze wroga =2 akcje
szarża =2akcje (ruch o min połowę Ruchu +1traf +1obr)
szaleńczy atak =2akcje (trafiasz na +2 ale wróg też; przerzut obrażeń)
defensywa =1akcja (trafiasz na -1 ale wróg też)
ofensywa =1akcja (trafiasz na +1 ale wróg też)
wstawanie = 2 akcje (1 do klęczek)
zmiana broni/podniesienie jej =akcja
wyciągniecie przedmiotu/użycie =akcja(zazwyczaj)
postacie są "lepkie" na froncie tzn jeśli wchodzisz w przednią strefę wroga to zatrzymujesz się
odwrót = 2 akcje (połowa ruchu) inaczej szzansa na atak okazyjny norm. testowany
przemieszczenie w walce o pole = akcja (atak z flanki +1traf, z tyłu +3, w kilku +1/ extra )
7 8 9 Pole = 1 Ruchu góra i dół, 2 po skosie
\ | / Zwrot frontem ważny to jak na klawiaturze numerycznej
4 -5- 6Front to po polu obok czyli patrzysz w kierunku 9 (skośnie) to ataki z 8,9 i 6 bez bonusów
/ | \ 4,7,2,3 flanki i 1 tył
1 2 3 Po ruchu domyślnie patrzysz w kierunku ruchu (możesz zadeklarować zmianę), po ataku, na wroga (nie możesz zmienić).
Silny cios 5+obr daje karę -2 wrogowi do Zr na turę; B silny (10+) może przewrócić go
.AB.C.D.E.F..G.H.I. J.K.L.M.N.O.P.R
1 ╔══════════════════════╗
2 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
3 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
4 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
5 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
6 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
7 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
8 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
9 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
0 ╚══════════════════════╝
૱ ꠸ ┯ ┰ ┱ ┲ ❗ ► ◄ Ă ă 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Ǖ ǖ Ꞁ ¤ Ð ¢ ℥ Ω ℧ K ℶ ℷ ℸ ⅇ ⅊ ⚌ ⚍ ⚎ ⚏ ⚭ ⚮ ⌀ ⏑ ⏒ ⏓ ⏔ ⏕ ⏖ ⏗ ⏘ ⏙ ⏠ ⏡ ⏦ ᶀ ᶁ ᶂ ᶃ ᶄ ᶆ ᶇ ᶈ ᶉ ᶊ ᶋ ᶌ ᶍ ᶎ ᶏ ᶐ ᶑ ᶒ ᶓ ᶔ ᶕ ᶖ ᶗ ᶘ ᶙ ᶚ ᶸ ᵯ ᵰ ᵴ ᵶ ᵹ ᵼ ᵽ ᵾ ᵿ ⁁ ⁊ ⸜ ⸝ ¶ ¥ £ ⅕ ⅙ ⅛ ⅔ ⅖ ⅗ ⅘ ⅜ ⅚ ⅐ ⅝ ↉ ⅓ ⅑ ⅒ ⅞ ← ↑ → ↓ ↔ ↕ ↖ ↗ ↘ ↙ ↚ ↛ ↜ ↝ ↞ ↟ ↠ ↡ ↢ ↣ ↤ ↥ ↦ ↧ ↨ ↩ ↪ ↫ ↬ ↭ ↮ ↯ ↰ ↱ ↲ ↳ ↴ ↵ ↶ ↷ ↸ ↹ ↺ ↻ ↼ ↽ ↾ ↿ ⇀ ⇁ ⇂ ⇃ ⇄ ⇅ ⇆ ⇇ ⇈ ⇉ ⇊ ⇋ ⇌ ⇍ ⇎ ⇏ ⇐ ⇑ ⇒ ⇓ ⇔ ⇕ ⇖ ⇗ ⇘ ⇙ ⇚ ⇛ ⇜ ⇝ ⇞ ⇟ ⇠ ⇡ ⇢ ⇣ ⇤ ⇥ ⇦ ⇨ ⇩ ⇪ ⇧ ⇫ ⇬ ⇭ ⇮ ⇯ ⇰ ⇱ ⇲ ⇳ ⇴ ⇵ ⇶ ⇷ ⇸ ⇹ ⇺ ⇻ ⇼ ⇽ ⇾ ⇿ ⟰ ⟱ ⟲ ⟳ ⟴ ⟵ ⟶ ⟷ ⟸ ⟹ ⟺ ⟻ ⟼ ⟽ ⟾ ⟿ ⤀ ⤁ ⤂ ⤃ ⤄ ⤅ ⤆ ⤇ ⤈ ⤉ ⤊ ⤋ ⤌ ⤍ ⤎ ⤏ ⤐ ⤑ ⤒ ⤓ ⤔ ⤕ ⤖ ⤗ ⤘ ⤙ ⤚ ⤛ ⤜ ⤝ ⤞ ⤟ ⤠ ⤡ ⤢ ⤣ ⤤ ⤥ ⤦ ⤧ ⤨ ⤩ ⤪ ⤫ ⤬ ⤭ ⤮ ⤯ ⤰ ⤱ ⤲ ⤳ ⤴ ⤵ ⤶ ⤷ ⤸ ⤹ ⤺ ⤻ ⤼ ⤽ ⤾ ⤿ ⥀ ⥁ ⥂ ⥃ ⥄ ⥅ ⥆ ⥇ ⥈ ⥉ ⥊ ⥋ ⥌ ⥍ ⥎ ⥏ ⥐ ⥑ ⥒ ⥓ ⥔ ⥕ ⥖ ⥗ ⥘ ⥙ ⥚ ⥛ ⥜ ⥝ ⥞ ⥟ ⥠ ⥡ ⥢ ⥣ ⥤ ⥥ ⥦ ⥧ ⥨ ⥩ ⥪ ⥫ ⥬ ⥭ ⥮ ⥯ ⥰ ⥱ ⥲ ⥳ ⥴ ⥵ ⥶ ⥷ ⥸ ⥹ ⥺ ⥻ ⥼ ⥽ ⥾ ⥿ ➔ ➘ ➙ ➚ ➛ ➜ ➝ ➞ ➝ ➞ ➟ ➠ ➡ ➢ ➣ ➤ ➥ ➦ ➧ ➨ ➩ ➩ ➪ ➫ ➬ ➭ ➮ ➯ ➱ ➲ ➳ ➴ ➵ ➶ ➷ ➸ ➹ ➺ ➻ ➼ ➽ ➾ ⬀ ⬁ ⬂ ⬃ ⬄ ⬅ ⬆ ⬇ ⬈ ⬉ ⬊ ⬋ ⬌ ⬍ ⬎ ⬏ ⬐ ⬑ ☇ ☈ ⏎ ⍃ ⍄ ⍅ ⍆ ⍇ ⍈ ⍐ ⍗ ⍌ ⍓ ⍍ ⍔ ⍏ ⍖ ♾ ⎌ ☊ ☋ ☌ ☍ ⌃ ⌄ ⌤ ⌅ ⌆ ⌇ ⚋ ⚊ ⌌ ⌍ ⌎ ⌏ ⌐ ⌑ ⌔ ⌕ ⌗ ⌙ ⌢ ⌣ ⌯ ⌬ ⌭ ⌮ ⌖ ⌰ ⌱ ⌲ ⌳ ⌴ ⌵ ⌶ ⌷ ⌸ ⌹ ⌺ ⌻ ⌼ ⍯ ⍰ ⌽ ⌾ ⌿ ⍀ ⍁ ⍂ ⍉ ⍊ ⍋ ⍎ ⍏ ⍑ ⍒ ⍕ ⍖ ⍘ ⍙ ⍚ ⍛ ⍜ ⍝ ⍞ ⍠ ⍟ ⍡ ⍢ ⍣ ⍤ ⍥ ⍨ ⍩ ⍦ ⍧ ⍬ ⍿ ⍪ ⍮ ⍫ ⍱ ⍲ ⍭ ⍳ ⍴ ⍵ ⍶ ⍷ ⍸ ⍹ ⍺ ⍼ ⍽ ⍾ ⎀ ⎁ ⎂ ⎃ ⎄ ⎅ ⎆ ⎉ ⎊ ⎋ ⎍ ⎎ ⎏ ⎐ ⎑ ⎒ ⎓ ⎔ ⎕ ⏣ ⌓ ⏥ ⏢ ⎖ ⎲ ⎳ ⎴ ⎵ ⎶ ⎸ ⎹ ⎺ ⎻ ⎼ ⎽ ⎾ ⎿ ⏀ ⏁ ⏂ ⏃ ⏄ ⏅ ⏆ ⏇ ⏈ ⏉ ⏉ ⏋ ⏌ ⏍ ⏐ ⏤ ⏚ ⏛ Ⓝ ℰ ⓦ ! ⌘ « » ‹ › ‘ ’ “ ” „ ‚ ❝ ❞ £ ¥ € $ ¢ ¬ ¶ @ § ® © ™ ° × π ± √ ‰ Ω ∞ ≈ ÷ ~ ≠ ¹ ² ³ ½ ¼ ¾ ‐ – — | ⁄ \ [ ] { } † ‡ … · • ● ⌥ ⌃ ⇧ ↩ ¡ ¿ ‽ ⁂ ∴ ∵ ◊ ※ ← → ↑ ↓ ☜ ☞ ☝ ☟ ✔ ★ ☆ ♺ ☼ ☂ ☺ ☹ ☃ ✉ ✿ ✄ ✈ ✌ ✎ ♠ ♦ ♣ ♥ ♪ ♫ ♯ ♀ ♂ α ß Á á À à Å å Ä ä Æ æ Ç ç É é È è Ê ê Í í Ì ì Î î Ñ ñ Ó ó Ò ò Ô ô Ö ö Ø ø Ú ú Ù ù Ü ü Ž ž ₳ ฿ ¢ € ₡ ¢ ₢ ₵ ₫ £ £ ₤ ₣ ƒ ₲ ₭ ₥ ₦ ₱ $ $ ₮ ₩ ₩ ¥ ¥ ₴ ₰ ¤ ៛ ₪ ₯ ₠ ₧ ₨ ௹ ﷼ ㍐ ৲ ৳ ~ ƻ Ƽ ƽ ¹ ¸ ¬ ¨ ɂ ǁ ¯ Ɂ ǂ ¡ ´ ° ꟾ ¦ } { | . , · ] ) [ / _ \ ¿ º § " * - + ( ! & % $ ¼ ¾ ½ ¶ © ® @ ẟ Ɀ ` Ȿ ^ ꜠ ꜡ ỻ ' = : ; < ꞌ Ꞌ ꞊ ꞁ ꞈ ꞉ > ? ÷ ℾ ℿ ℔ ℩ ℉ ⅀ ℈ þ ð Þ µ ª ꝋ ꜿ Ꜿ ⱽ ⱺ ⱹ ⱷ ⱶ Ⱶ ⱴ ⱱ Ɒ ⱦ ȶ ȴ ȣ Ȣ ȡ ȝ Ȝ ț ȋ Ȋ ȉ Ȉ ǯ Ǯ ǃ ǀ ƿ ƾ ƺ ƹ Ƹ Ʒ Ʋ ư ƪ ƣ Ƣ Ɵ ƛ Ɩ ƕ ƍ ſ ỽ ⸀ ⸁ ⸂ ⸃ ⸄ ⸅ ⸆ ⸇ ⸈ ⸉ ⸊ ⸋ ⸌ ⸍ ⸎ ⸏ ⸐ ⸑ ⸒ ⸔ ⸕ ▲ ▼ ◀ ▶ ◢ ◣ ◥ ◤ △ ▽ ◿ ◺ ◹ ◸ ▴ ▾ ◂ ▸ ▵ ▿ ◃ ▹ ◁ ▷ ◅ ▻ ◬ ⟁ ⧋ ⧊ ⊿ ∆ ∇ ◭ ◮ ⧩ ⧨ ⌔ ⟐ ◇ ◆ ◈ ⬖ ⬗ ⬘ ⬙ ⬠ ⬡ ⎔ ⋄ ◊ ⧫ ⬢ ⬣ ▰ ▪ ◼ ▮ ◾ ▗ ▖ ■ ∎ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ ▌ ▐ ▍ ▎ ▉ ▊ ▋ ❘ ❙ ❚ ▀ ▘ ▝ ▙ ▚ ▛ ▜ ▟ ▞ ░ ▒ ▓ ▂ ▁ ▬ ▔ ▫ ▯ ▭ ▱ ◽ □ ◻ ▢ ⊞ ⊡ ⊟ ⊠ ▣ ▤ ▥ ▦ ⬚ ▧ ▨ ▩ ⬓ ◧ ⬒ ◨ ◩ ◪ ⬔ ⬕ ❏ ❐ ❑ ❒ ⧈ ◰ ◱ ◳ ◲ ◫ ⧇ ⧅ ⧄ ⍁ ⍂ ⟡ ⧉ ⚬ ○ ⚪ ◌ ◍ ◎ ◯ ❍ ◉ ⦾ ⊙ ⦿ ⊜ ⊖ ⊘ ⊚ ⊛ ⊝ ● ⚫ ⦁ ◐ ◑ ◒ ◓ ◔ ◕ ⦶ ⦸ ◵ ◴ ◶ ◷ ⊕ ⊗ ⦇ ⦈ ⦉ ⦊ ❨ ❩ ⸨ ⸩ ◖ ◗ ❪ ❫ ❮ ❯ ❬ ❭ ❰ ❱ ⊏ ⊐ ⊑ ⊒ ◘ ◙ ◚ ◛ ◜ ◝ ◞ ◟ ◠ ◡ ⋒ ⋓ ⋐ ⋑ ╰ ╮ ╭ ╯ ⌒ ╳ ✕ ╱ ╲ ⧸ ⧹ ⌓ ◦ ❖ ✖ ✚ ✜ ⧓ ⧗ ⧑ ⧒ ⧖ _ ⚊ ╴ ╼ ╾ ‐ ⁃ ‑ ‒ - – ⎯ — ― ╶ ╺ ╸ ─ ━ ┄ ┅ ┈ ┉ ╌ ╍ ═ ≣ ≡ ☰ ☱ ☲ ☳ ☴ ☵ ☶ ☷ ╵ ╷ ╹ ╻ │ ▕ ▏ ┃ ┆ ┇ ┊ ╎ ┋ ╿ ╽ ┌ ┍ ┎ ┏ ┐ ┑ ┒ ┓ └ ┕ ┖ ┗ ┘ ┙ ┚ ┛ ├ ┝ ┞ ┟ ┠ ┡ ┢ ┣ ┤ ┥ ┦ ┧ ┨ ┩ ┪ ┫ ┬ ┭ ┮ ┳ ┴ ┵ ┶ ┷ ┸ ┹ ┺ ┻ ┼ ┽ ┾ ┿ ╀ ╁ ╂ ╃ ╄ ╅ ╆ ╇ ╈ ╉ ╊ ╋ ╏ ║ ╔ ╒ ╓ ╕ ╖ ╗ ╚ ╘ ╙ ╛ ╜ ╝ ╞ ╟ ╠ ╡ ╢ ╣ ╤ ╥ ╦ ╧ ╨ ╩ ╪ ╫ ╬ ⌞ ⌟ ⌜ ⌝ ⌊ ⌋ ⌉ ⌈ ⌋ ₯ ἀ ἁ ἂ ἃ ἄ ἅ ἆ ἇ Ἀ Ἁ Ἂ Ἃ Ἄ Ἅ Ἆ Ἇ ἐ ἑ ἒ ἓ ἔ ἕ Ἐ Ἑ Ἒ Ἓ Ἔ Ἕ ἠ ἡ ἢ ἣ ἤ ἥ ἦ ἧ Ἠ Ἡ Ἢ Ἣ Ἤ Ἥ Ἦ Ἧ ἰ ἱ ἲ ἳ ἴ ἵ ἶ ἷ Ἰ Ἱ Ἲ Ἳ Ἴ Ἵ Ἶ Ἷ ὀ ὁ ὂ ὃ ὄ ὅ Ὀ Ὁ Ὂ Ὃ Ὄ Ὅ ὐ ὑ ὒ ὓ ὔ ὕ ὖ ὗ Ὑ Ὓ Ὕ Ὗ ὠ ὡ ὢ ὣ ὤ ὥ ὦ ὧ Ὠ Ὡ Ὢ Ὣ Ὤ Ὥ Ὦ Ὧ ὰ ά ὲ έ ὴ ή ὶ ί ὸ ό ὺ ύ ὼ ώ ᾀ ᾁ ᾂ ᾃ ᾄ ᾅ ᾆ ᾇ ᾈ ᾉ ᾊ ᾋ ᾌ ᾍ ᾎ ᾏ ᾐ ᾑ ᾒ ᾓ ᾔ ᾕ ᾖ ᾗ ᾘ ᾙ ᾚ ᾛ ᾜ ᾝ ᾞ ᾟ ᾠ ᾡ ᾢ ᾣ ᾤ ᾥ ᾦ ᾧ ᾨ ᾩ ᾪ ᾫ ᾬ ᾭ ᾮ ᾯ ᾰ ᾱ ᾲ ᾳ ᾴ ᾶ ᾷ Ᾰ Ᾱ Ὰ Ά ᾼ ᾽ ι ᾿ ῀ ῁ ῂ ῃ ῄ ῆ ῇ Ὲ Έ Ὴ Ή ῌ ῍ ῎ ῏ ῐ ῑ ῒ ΐ ῖ ῗ Ῐ Ῑ Ὶ Ί ῝ ῞ ῟ ῠ ῡ ῢ ΰ ῤ ῥ ῦ ῧ Ῠ Ῡ Ὺ Ύ Ῥ ῭ ΅ ` ῲ ῳ ῴ ῶ ῷ Ὸ Ό Ὼ Ώ ῼ ´ ῾ Ͱ ͱ Ͳ ͳ ʹ ͵ Ͷ ͷ ͺ ͻ ͼ ͽ ; ΄ ΅ Ά · Έ Ή Ί Ό Ύ Ώ ΐ Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω Ϊ Ϋ ά έ ή ί ΰ α β γ δ ε ζ η θ ι κ λ μ ν ξ ο π ρ ς σ τ υ φ χ ψ ω ϊ ϋ ό ύ ώ ϐ ϑ ϒ ϓ ϔ ϕ ϖ ϗ Ϙ ϙ Ϛ ϛ Ϝ ϝ Ϟ ϟ Ϡ ϡ Ϣ ϣ Ϥ ϥ Ϧ ϧ Ϩ ϩ Ϫ ϫ Ϭ ϭ Ϯ ϯ ϰ ϱ ϲ ϳ ϴ ϵ ϶ Ϸ ϸ Ϲ Ϻ ϻ ϼ Ͻ Ͼ Ͽ Ⓐ ⓐ ⒜ A a Ạ ạ Ả ả Ḁ ḁ  à Ǎ ǎ Ấ ấ Ầ ầ Ẩ ẩ Ȃ ȃ Ẫ ẫ Ậ ậ À Á Ắ ắ Ằ ằ Ẳ ẳ Ẵ ẵ Ặ ặ Ā ā Ą ą Ǟ Ȁ ȁ Å Ǻ ǻ Ä ä ǟ Ǡ ǡ â á å ã à ẚ Ȧ ȧ Ⱥ Å ⱥ Æ æ Ǽ Ǣ ǣ Ɐ Ꜳ ꜳ Ꜹ Ꜻ Ɑ ꜹ ꜻ ª ℀ ⅍ ℁ Ⓑ ⓑ ⒝ B b Ḃ ḃ Ḅ ḅ Ḇ ḇ Ɓ Ƀ ƀ ƃ Ƃ Ƅ ƅ ℬ Ⓒ ⓒ ⒞ C c Ḉ ḉ Ć ć Ĉ ĉ Ċ ċ Č č Ç ç Ƈ ƈ Ȼ ȼ ℂ ℃ ℭ Ɔ ℅ ℆ ℄ Ꜿ ꜿ Ⓓ ⓓ ⒟ D d Ḋ ḋ Ḍ ḍ Ḏ ḏ Ḑ ḑ Ḓ ḓ Ď ď Ɗ Ƌ ƌ Ɖ Đ đ ȡ ⅅ ⅆ DZ Dz dz DŽ Dž dž ȸ Ⓔ ⓔ ⒠ E e Ḕ ḕ Ḗ ḗ Ḙ ḙ Ḛ ḛ Ḝ ḝ Ẹ ẹ Ẻ ẻ Ế ế Ẽ ẽ Ề ề Ể ể Ễ ễ Ệ ệ Ē ē Ĕ ĕ Ė ė Ę ę Ě ě È è É é Ê ê Ë ë Ȅ ȅ Ȩ ȩ Ȇ ȇ Ǝ ⱸ Ɇ ℇ ℯ ℮ Ɛ ℰ Ə ǝ ⱻ ɇ Ⓕ ⓕ ⒡ F f Ḟ ḟ Ƒ ƒ ꜰ Ⅎ ⅎ ꟻ ℱ ℻ Ⓖ ⓖ ⒢ G g Ɠ Ḡ ḡ Ĝ ĝ Ğ ğ Ġ ġ Ģ ģ Ǥ ǥ Ǧ ǧ Ǵ ℊ ⅁ ǵ Ⓗ ⓗ ⒣ H h Ḣ ḣ Ḥ ḥ Ḧ ḧ Ḩ ḩ Ḫ ḫ ẖ Ĥ ĥ Ȟ ȟ Ħ ħ Ⱨ ⱨ Ꜧ ℍ Ƕ ℏ ℎ ℋ ℌ ꜧ Ⓘ ⓘ ⒤ I i Ḭ ḭ Ḯ ḯ IJ ij ì í î ï Ì Í Î Ï Ĩ ĩ Ī ī Ĭ ĭ Į į ı Ɨ ƚ Ỻ Ǐ ǐ ⅈ ⅉ ℹ ℑ ℐ Ⓙ ⓙ ⒥ J j Ĵ ĵ ȷ ⱼ Ɉ ɉ ǰ Ⓚ ⓚ ⒦ K k Ḱ ḱ Ḳ ḳ Ḵ ḵ Ķ ķ Ƙ ƙ Ꝁ ꝁ Ꝃ ꝃ Ꝅ ꝅ Ǩ ǩ Ⱪ ⱪ ĸ Ⓛ ⓛ ⒧ L l Ḷ ḷ Ḹ ḹ Ḻ ḻ Ḽ ḽ Ĺ ĺ Ļ ļ Ľ İ ľ Ŀ ŀ Ł ł Ỉ ỉ Ị ị Ƚ Ⱡ Ꝉ ꝉ ⱡ Ɫ ꞁ ℒ LJ Lj lj ⅃ ⅂ ℓ ȉ Ȉ Ȋ ȋ Ⓜ ⓜ ⒨ M m Ḿ ḿ Ṁ ṁ Ṃ ṃ ꟿ ꟽ Ɱ Ʃ Ɯ ℳ Ⓝ ⓝ ⒩ N n Ṅ ṅ Ṇ ṇ Ṉ ṉ Ṋ ṋ Ń ń Ņ ņ Ň ň Ǹ ǹ Ŋ Ɲ ñ ʼn Ñ Ƞ ƞ ŋ NJ Nj nj ȵ ℕ № O o Ṍ ṍ Ṏ ṏ Ṑ ṑ Ṓ ṓ Ȫ ȫ Ȭ ȭ Ȯ ȯ Ȱ ȱ Ǫ ǫ Ǭ ǭ Ọ ọ Ỏ ỏ Ố ố Ồ ồ Ổ ổ Ỗ ỗ Ộ ộ Ớ ớ Ờ ờ Ở ở Ỡ ỡ Ợ ợ Ơ ơ Ō ō Ŏ ŏ Ő ő Ò Ó Ô Õ Ö Ǒ Ȍ ȍ Ȏ ȏ Œ œ Ø Ǿ Ꝋ ǽ ǿ ℴ ⍥ ⍤ Ⓞ ⓞ ⒪ ò ó ô õ ö ǒ ø Ꝏ ꝏ Ⓟ ⓟ ⒫ ℗ P p Ṕ ṕ Ṗ ṗ Ƥ ƥ Ᵽ ℙ Ƿ ꟼ ℘ Ⓠ ⓠ ⒬ Q q Ɋ ɋ ℚ ℺ ȹ Ⓡ ⓡ ⒭ R r Ŕ ŕ Ŗ ŗ Ř ř Ṙ ṙ Ṛ ṛ Ṝ ṝ Ṟ ṟ Ȑ ȑ Ȓ ȓ ɍ Ɍ Ʀ Ɽ ℞ Ꝛ ꝛ ℜ ℛ ℟ ℝ Ⓢ ⓢ ⒮ S s Ṡ ṡ Ṣ ṣ Ṥ ṥ Ṧ ṧ Ṩ ṩ Ś ś Ŝ ŝ Ş ş Š š Ș ș ȿ ꜱ Ƨ ƨ ẞ ß ẛ ẜ ẝ ℠ Ⓣ ⓣ ⒯ T t Ṫ ṫ Ṭ ṭ Ṯ ṯ Ṱ ṱ Ţ ţ Ť ť Ŧ ŧ Ƭ Ʈ ẗ Ț Ⱦ ƫ ƭ ț ⱦ ȶ ℡ ™ Ⓤ ⓤ ⒰ U u Ṳ ṳ Ṵ ṵ Ṷ ṷ Ṹ ṹ Ṻ ṻ Ụ Ủ ủ Ứ Ừ ụ ứ Ử ử ừ ữ Ữ Ự ự Ũ ũ Ū ū Ŭ ŭ Ů ů Ű ű Ǚ ǚ Ǘ ǘ Ǜ ǜ Ų ų Ǔ ǔ Ȕ ȕ Û û Ȗ ȗ Ù ù Ü ü Ư ú Ʉ ư Ʋ Ʊ Ⓥ ⓥ ⒱ V v Ṽ ṽ Ṿ ṿ Ỽ Ʌ ℣ ⱱ ⱴ ⱽ Ⓦ ⓦ ⒲ W w Ẁ ẁ Ẃ ẃ Ẅ ẅ Ẇ ẇ Ẉ ẉ Ŵ ŵ ẘ Ⱳ ⱳ Ⓧ ⓧ ⒳ X x Ẋ ẋ Ẍ ẍ ℵ × Ⓨ ⓨ ⒴ y Y Ẏ ẏ Ỿ ỿ ẙ Ỳ ỳ Ỵ ỵ Ỷ ỷ Ỹ ỹ Ŷ ŷ Ƴ ƴ Ÿ ÿ Ý ý Ɏ ɏ Ȳ Ɣ ⅄ ȳ ℽ Ⓩ ⓩ ⒵ Z z Ẑ ẑ Ẓ ẓ Ẕ ẕ Ź ź Ż ż Ž ž Ȥ ȥ Ⱬ ⱬ Ƶ ƶ ɀ ℨ ℤ ⟀ ⟁ ⟂ ⟃ ⟄ ⟇ ⟈ ⟉ ⟊ ⟐ ⟑ ⟒ ⟓ ⟔ ⟕ ⟖ ⟗ ⟘ ⟙ ⟚ ⟛ ⟜ ⟝ ⟞ ⟟ ⟠ ⟡ ⟢ ⟣ ⟤ ⟥ ⟦ ⟧ ⟨ ⟩ ⟪ ⟫ ⦀ ⦁ ⦂ ⦃ ⦄ ⦅ ⦆ ⦇ ⦈ ⦉ ⦊ ⦋ ⦌ ⦍ ⦎ ⦏ ⦐ ⦑ ⦒ ⦓ ⦔ ⦕ ⦖ ⦗ ⦘ ⦙ ⦚ ⦛ ⦜ ⦝ ⦞ ⦟ ⦠ ⦡ ⦢ ⦣ ⦤ ⦥ ⦦ ⦧ ⦨ ⦩ ⦪ ⦫ ⦬ ⦭ ⦮ ⦯ ⦰ ⦱ ⦲ ⦳ ⦴ ⦵ ⦶ ⦷ ⦸ ⦹ ⦺ ⦻ ⦼ ⦽ ⦾ ⦿ ⧀ ⧁ ⧂ ⧃ ⧄ ⧅ ⧆ ⧇ ⧈ ⧉ ⧊ ⧋ ⧌ ⧍ ⧎ ⧏ ⧐ ⧑ ⧒ ⧓ ⧔ ⧕ ⧖ ⧗ ⧘ ⧙ ⧚ ⧛ ⧜ ⧝ ⧞ ⧟ ⧡ ⧢ ⧣ ⧤ ⧥ ⧦ ⧧ ⧨ ⧩ ⧪ ⧫ ⧬ ⧭ ⧮ ⧯ ⧰ ⧱ ⧲ ⧳ ⧴ ⧵ ⧶ ⧷ ⧸ ⧹ ⧺ ⧻ ⧼ ⧽ ⧾ ⧿ ∀ ∁ ∂ ∃ ∄ ∅ ∆ ∇ ∈ ∉ ∊ ∋ ∌ ∍ ∎ ∏ ∐ ∑ − ∓ ∔ ∕ ∖ ∗ ∘ ∙ √ ∛ ∜ ∝ ∞ ∟ ∠ ∡ ∢ ∣ ∤ ∥ ∦ ∧ ∨ ∩ ∪ ∫ ∬ ∭ ∮ ∯ ∰ ∱ ∲ ∳ ∴ ∵ ∶ ∷ ∸ ∹ ∺ ∻ ∼ ∽ ∾ ∿ ≀ ≁ ≂ ≃ ≄ ≅ ≆ ≇ ≈ ≉ ≊ ≋ ≌ ≍ ≎ ≏ ≐ ≑ ≒ ≓ ≔ ≕ ≖ ≗ ≘ ≙ ≚ ≛ ≜ ≝ ≞ ≟ ≠ ≡ ≢ ≣ ≤ ≥ ≦ ≧ ≨ ≩ ≪ ≫ ≬ ≭ ≮ ≯ ≰ ≱ ≲ ≳ ≴ ≵ ≶ ≷ ≸ ≹ ≺ ≻ ≼ ≽ ≾ ≿ ⊀ ⊁ ⊂ ⊃ ⊄ ⊅ ⊆ ⊇ ⊈ ⊉ ⊊ ⊋ ⊌ ⊍ ⊎ ⊏ ⊐ ⊑ ⊒ ⊓ ⊔ ⊕ ⊖ ⊗ ⊘ ⊙ ⊚ ⊛ ⊜ ⊝ ⊞ ⊟ ⊠ ⊡ ⊢ ⊣ ⊤ ⊥ ⊦ ⊧ ⊨ ⊩ ⊪ ⊫ ⊬ ⊭ ⊮ ⊯ ⊰ ⊱ ⊲ ⊳ ⊴ ⊵ ⊶ ⊷ ⊸ ⊹ ⊺ ⊻ ⊼ ⊽ ⊾ ⊿ ⋀ ⋁ ⋂ ⋃ ⋄ ⋅ ⋆ ⋇ ⋈ ⋉ ⋊ ⋋ ⋌ ⋍ ⋎ ⋏ ⋐ ⋑ ⋒ ⋓ ⋔ ⋕ ⋖ ⋗ ⋘ ⋙ ⋚ ⋛ ⋜ ⋝ ⋞ ⋟ ⋠ ⋡ ⋢ ⋣ ⋤ ⋥ ⋦ ⋧ ⋨ ⋩ ⋪ ⋫ ⋬ ⋭ ⋮ ⋯ ⋰ ⋱ ⋲ ⋳ ⋴ ⋵ ⋶ ⋷ ⋸ ⋹ ⋺ ⋻ ⋼ ⋽ ⋾ ⋿ ✕ ✖ ✚ ◀ ▶ ❝ ❞ ★ ☆ ☼ ☂ ☺ ☹ ✄ ✈ ✌ ✎ ♪ ♫ ☀ ☁ ☔ ⚡ ❆ ☽ ☾ ✆ ✔ ☯ ☮ ☠ ⚑ ☬ ✄ ✏ ♰ ✡ ✰ ✺ ⚢ ⚣ ♕ ♛ ♚ ♬ ⓐ ⓑ ⓒ ⓓ ↺ ↻ ⇖ ⇗ ⇘ ⇙ ⟵ ⟷ ⟶ ⤴ ⤵ ⤶ ⤷ ➫ ➬ € ₤ $ ₩ ₪ ⟁ ⟐ ◆ ⎔ ░ ▢ ⊡ ▩ ⟡ ◎ ◵ ⊗ ❖ Ω β Φ Σ Ξ ⟁ ⦻ ⧉ ⧭ ⧴ ∞ ≌ ⊕ ⋍ ⋰ ⋱ ✖ ⓵ ⓶ ⓷ ⓸ ⓹ ⓺ ⓻ ⓼ ⓽ ⓾ ᴕ ⸨ ⸩ ❪ ❫ ⓵ ⓶ ⓷ ⓸ ⓹ ⓺ ⓻ ⓼ ⓽ ⓾ ⒈ ⒉ ⒊ ⒋ ⒌ ⒍ ⒎ ⒏ ⒐ ⒑ ⒒ ⒓ ⒔ ⒕ ⒖ ⒗ ⒘ ⒙ ⒚ ⒛ ⓪ ① ② ③ ④ ⑤ ⑥ ⑦ ⑧ ⑨ ⑩ ➀ ➁ ➂ ➃ ➄ ➅ ➆ ➇ ➈ ➉ ⑪ ⑫ ⑬ ⑭ ⑮ ⑯ ⑰ ⑱ ⑲ ⑳ ⓿ ❶ ❷ ❸ ❹ ❺ ❻ ❼ ❽ ❾ ❿ ➊ ➋ ➌ ➍ ➎ ➏ ➐ ➑ ➒ ➓ ⓫ ⓬ ⓭ ⓮ ⓯ ⓰ ⓱ ⓲ ⓳ ⓴ ⑴ ⑵ ⑶ ⑷ ⑸ ⑹ ⑺ ⑻ ⑼ ⑽ ⑾ ⑿ ⒀ ⒁ ⒂ ⒃ ⒄ ⒅ ⒆ ⒇ ᶅ ᶛ ᶜ ᶝ ᶞ ᶟ ᶠ ᶡ ᶢ ᶣ ᶤ ᶥ ᶦ ᶧ ᶨ ᶩ ᶪ ᶫ ᶬ ᶭ ᶮ ᶯ ᶰ ᶱ ᶲ ᶳ ᶴ ᶵ ᶶ ᶷ ᶹ ᶺ ᶻ ᶼ ᶽ ᶾ ᶿ ᴀ ᴁ ᴂ ᴃ ᴄ ᴅ ᴆ ᴇ ᴈ ᴉ ᴊ ᴋ ᴌ ᴍ ᴎ ᴏ ᴐ ᴑ ᴒ ᴓ ᴔ ᴕ ᴖ ᴗ ᴘ ᴙ ᴚ ᴛ ᴜ ᴝ ᴞ ᴟ ᴠ ᴡ ᴢ ᴣ ᴤ ᴥ ᴦ ᴧ ᴨ ᴩ ᴪ ᴫ ᴬ ᴭ ᴮ ᴯ ᴰ ᴱ ᴲ ᴳ ᴴ ᴵ ᴶ ᴷ ᴸ ᴹ ᴺ ᴻ ᴼ ᴽ ᴾ ᴿ ᵀ ᵁ ᵂ ᵃ ᵄ ᵅ ᵆ ᵇ ᵈ ᵉ ᵊ ᵋ ᵌ ᵍ ᵎ ᵏ ᵐ ᵑ ᵒ ᵓ ᵔ ᵕ ᵖ ᵗ ᵘ ᵙ ᵚ ᵛ ᵜ ᵝ ᵞ ᵟ ᵠ ᵡ ᵢ ᵣ ᵤ ᵥ ᵦ ᵧ ᵨ ᵩ ᵪ ᵫ ᵬ ᵭ ᵮ ᵱ ᵲ ᵳ ᵵ ᵷ ᵸ ᵺ ᵻ ᷋ ᷌ ᷍ ᷎ ᷏ ᷓ ᷔ ᷕ ᷖ ᷗ ᷘ ᷙ ᷛ ᷜ ᷝ ᷞ ᷟ ᷠ ᷡ ᷢ ᷣ ᷤ ᷥ ᷦ ‘ ’ ‛ ‚ “ ” „ ‟ « » ‹ › Ꞌ " ❛ ❜ ❝ ❞ < > @ ‧ ¨ ․ ꞉ : ⁚ ⁝ ⁞ ‥ … ⁖ ⸪ ⸬ ⸫ ⸭ ⁛ ⁘ ⁙ ⁏ ; ⦂ ⁃ ‐ ‑ ‒ - – ⎯ — ― _ ⁓ ⸛ ⸞ ⸟ ⸯ ¬ / \ ⁄ \ ⁄ | ⎜ ¦ ‖ ‗ † ‡ · • ⸰ ° ‣ ⁒ % ‰ ‱ & ⅋ § ÷ + ± = ꞊ ′ ″ ‴ ⁗ ‵ ‶ ‷ ‸ * ⁑ ⁎ ⁕ ※ ⁜ ⁂ ! ‼ ¡ ? ¿ ⸮ ⁇ ⁉ ⁈ ‽ ⸘ ¼ ½ ¾ ² ³ © ® ™ ℠ ℻ ℅ ℁ ⅍ ℄ ¶ ⁋ ❡ ⁌ ⁍ ⸖ ⸗ ⸚ ⸓ ( ) [ ] { } ⸨ ⸩ ❨ ❩ ❪ ❫ ⸦ ⸧ ❬ ❭ ❮ ❯ ❰ ❱ ❴ ❵ ❲ ❳ ⦗ ⦘ ⁅ ⁆ 〈 〉 ⏜ ⏝ ⏞ ⏟ ⸡ ⸠ ⸢ ⸣ ⸤ ⸥ ⎡ ⎤ ⎣ ⎦ ⎨ ⎬ ⌠ ⌡ ⎛ ⎠ ⎝ ⎞ ⁀ ⁔ ‿ ⁐ ‾ ⎟ ⎢ ⎥ ⎪ ꞁ ⎮ ⎧ ⎫ ⎩ ⎭ ⎰ ⎱ ✈ ☀ ☼ ☁ ☂ ☔ ⚡ ❄ ❅ ❆ ☃ ☉ ☄ ★ ☆ ☽ ☾ ⌛ ⌚ ☇ ☈ ⌂ ⌁ ⏧ ✆ ☎ ☏ ☑ ✓ ✔ ⎷ ⍻ ✖ ✗ ✘ ☒ ✕ ☓ ☕ ♿ ✌ ☚ ☛ ☜ ☝ ☞ ☟ ☹ ☺ ☻ ☯ ⚘ ☮ ✝ ⚰ ⚱ ⚠ ☠ ☢ ⚔ ⚓ ⎈ ⚒ ⚑ ⚐ ☡ ❂ ⚕ ⚖ ⚗ ✇ ☣ ⚙ ☤ ⚚ ⚛ ⚜ ☥ ☦ ☧ ☨ ☩ † ☪ ☫ ☬ ☭ ✁ ✂ ✃ ✄ ✍ ✎ ✏ ✐ ✑ ✒ ✉ ✙ ✚ ✜ ✛ ♰ ♱ ✞ ✟ ✠ ✡ ☸ ✢ ✣ ✤ ✥ ✦ ✧ ✩ ✪ ✫ ✬ ✭ ✮ ✯ ✰ ✲ ✱ ✳ ✴ ✵ ✶ ✷ ✸ ✹ ✺ ✻ ✼ ✽ ✾ ❀ ✿ ❁ ❃ ❇ ❈ ❉ ❊ ❋ ⁕ ☘ ❦ ❧ ☙ ❢ ❣ ♀ ♂ ⚲ ⚢ ⚣ ⚤ ⚥ ⚦ ⚧ ⚨ ⚩ ☿ ♁ ⚯ ♔ ♕ ♖ ♗ ♘ ♙ ♚ ♛ ♜ ♝ ♞ ♟ ☖ ☗ ♠ ♣ ♦ ♥ ❤ ❥ ♡ ♢ ♤ ♧ ⚀ ⚁ ⚂ ⚃ ⚄ ⚅ ⚇ ⚆ ⚈ ⚉ ♨ ♩ ♪ ♫ ♬ ♭ ♮ ♯ ⌨ ⏏ ⎗ ⎘ ⎙ ⎚ ⌥ ⎇ ⌘ ⌦ ⌫ ⌧ ♲ ♳ ♴ ♵ ♶ ♷ ♸ ♹ ♺ ♻ ♼ ♽ ⁌ ⁍ ⎌ ⌇ ⌲ ⍝ ⍟ ⍣ ⍤ ⍥ ⍨ ⍩ ⎋ ♃ ♄ ♅ ♆ ♇ ♈ ♉ ♊ ♋ ♌ ♍ ♎ ♏ ♐ ♑ ♒ ♓ ⏚ ⏛ | | | |
Ostatnio edytowany przez Ogmios (2015-12-05 08:32:38)
Offline
Dobra. Rób max 4 postacie. Bez czarodziejów na razie.
Ruch to też Inicjatywa, Siła to też Hpeki, Zręczność jest do ataków - testuje się rzucając 3k6 poniżej wartości (czyli 18 niby zawsze trafia? nie bo są krytyczne pechy). Zbroja spowalnia i obniża Zr, Siła określa broń dozwoloną.
Rasa Min Siła Min Zręczność wolne punkty Ruch
Człowiek 8 8 8 10
Elf 6 10 8 12 +1obr łuki
Krasnolud 10 6 8 8 +1obr topory/młotki, -1 ogr ruchu zbroi
Niziołek 4 12 4 10 +3 do trafienia i +1 obr rzucana i proce
Broń Obr min Siła *=rzucana **=strzelana
Sztylet k6-1 -
Rapier k6 8
Maczuga* k6 9
Młot* k6+1 10
Szabla 2k6-2 10
Krótki miecz 2k6-1 11
Toporek* k6+2 11
Szeroki miecz 2k6 12
Morningstar 2k6+1 13
Miecz 2R 3k6-1 14
Topór 2R 3k6 15
Oszczep* k6-1 9
Włócznia* k6+2 11
Halabarda 2k6-1 13
Kamień* k6-4 -
Proca** k6-2 -
Kr łuk** k6 10 2 strzały Zr 16+
Długi łuk** k6+2 11 2 strzały Zr 18+
Lekka kusza** 2k6 12 ładuje 1 turę
Ciężka Kusza** 3k6 15 ładuje 2 tury
Zbroja Obraż Ruch Zręcz
Płytowa -5 -6 -6
Kolcza -3 -4 -4
Skórzana -2 -2 -2
Brak - - -
Duża tarcza -2 - -1 front
Mała tarcza -1 - - front
Możesz wybrać dwie bronie (i sztylet darmo ale tarcza liczy się jak broń) i jedną zbroję.
Zręczności powyżej 15 nie ma co dawać bo automatyczne pudła 16+, chyba że chcesz cięższą zbroję.
Poniżej rozkład prawdopodobieństwa dla 3k6 pomocny do wyboru ZR
# %(ta liczba) %(test czyli = lub <)
3 0.46 0.46
4 1.39 1.85
5 2.78 4.63
6 4.63 9.26
7 6.94 16.2
8 9.72 25.92
9 11.57 37.49
10 12.5 49.99
11 12.5 62.49
12 11.57 74.06
13 9.72 83,78
14 6.94 90.72
15 4.63 95.35
16 2.78 98,13
17 1.39 99,52
18 0.46 100
Ostatnio edytowany przez Ogmios (2015-11-23 17:01:08)
Offline
Do sali wchodzi postawny ork w zbroi płytowej. Rzuca okiem na salę, po czym z zadowoleniem mówi:
- Witajcie, jestem Ayosz, kapitan Gwardii. Widzę, że jest was dzisiaj niewielu... Dobrze, dobrze, będzie mniej sprzątania. Skrót zasad: będziecie mieli do przebycia kilka komnat z przeciwnikami. Mogą być prości na początek, ale pod koniec są morderczy. Po każdej walce możecie zrobić krótki odpoczynek (+1S); drużynowo można pozwolić części osobom na dłuższy odpoczynek (+1S za walkę w której postać nie uczestniczy), ale pamiętajcie o zaletach liczebności. Możecie zabrać przedmioty pokonanym: broń, artefakty i przede wszystkim sztaby złota; jednak spowalniają was one (-1 Ruch/szt). Na starcie dostaniecie po wybranym zestawie uzbrojenia ze zbrojowni naszego władcy oraz po miksturze leczniczej (+k6S). Możecie stworzyć drużynę do 4 osób, ale pamiętajcie,że Thorsz nieprzychylnie patrzy na opuszczanie towarzyszy w walce... Możecie się wycofać z Testu, zawsze na korytarzu, ale nie w czasie walki w komnacie - tu musicie opuścić pomieszczenie, ale wiedzcie, że nie zawsze jest to możliwe; czasem trzeba pokonać wrogów.
Jeśli dotrzecie do końca prób, zostaniecie ocenieni: bardzo dobrzy mogą dostać się do wojska Thorsza, a najlepsi do Gwardii.
- To tyle najważniejszego, czekam na deklaracje drużyn.
Offline
Przy jednym stole siedzi 4 rodzenstwa blizniakow borin klorin morin i florin (kazdy jest identyczny 11 sily 13 zr ) kazdy ubrany w zbroje plytowa i toporek na kolanach i tarcz oparta o nogi . i czekaja na swoja kolej by skopac tylki i okryc sie chwala i bogactwem jakiego ta ziemia jeszcze nie zaznala
Ostatnio edytowany przez Patryk (2015-11-22 14:28:10)
Offline
Ayosz krytycznym okiem ocenia waszą czwórkę:
- Wyglądacie na krasnoludy, zgadza się? Zakuci w takie zbroje może wam być trudno walczyć. Chociaż zawsze niby można szaleńczo atakować...
(trafienia na 3/3k6, 3-5 szaleńczo)
S akt/max Zr akt/max Ruch
B:Borin 15/15 3/9 3 topor 2R 3k6+1 plytowka -5obr mkst leczn
K:Klorin 15/15 3/9 3 topor 2R 3k6+1 plytowka -5obr mkst leczn
M:Morin 15/15 3/9 3 topor 2R 3k6+1 plytowka -5obr mkst leczn
F:Florin 15/15 3/9 3 topor 2R 3k6+1 plytowka -5obr mkst leczn
Podaje wam pergamin z deklaracją dobrowolności udziału w Teście Śmierci.
- Odciśnijcie swoje kciuki, jeśli wszystko się zgadza i możecie wkraczać do podziemi.
****LAG!!!!
Przy jednym stole siedzi 4 rodzenstwa blizniakow borin klorin morin i florin (kazdy jest identyczny 11 sily 13 zr ) kazdy ubrany w zbroje plytowa i toporek na kolanach i tarcz oparta o nogi . i czekaja na swoja kolej by skopac tylki i okryc sie chwala i bogactwem jakiego ta ziemia jeszcze nie zaznala
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ S akt/max│Zr akt/max│Ruch│ │
│ B:Borin 11/11 │ 7/13 │ 3 │ toporek k6+2+1 plytowka -5obr tarcza -1obr mkst leczn │
│ K:Klorin 11/11 │ 7/13 │ 3 │ topor 2R k6+2+1 plytowka -5obr tarcza -1obr mkst leczn│
│ M:Morin 11/11 │ 7/13 │ 3 │ topor 2R k6+2+1 plytowka -5obr tarcza -1obr mkst leczn │
│ F:Florin 11/11 │ 7/13 │ 3 │ topor 2R k6+2+1 plytowka -5obr tarcza -1obr mkst leczn │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
(trafienia na 3-7/3k6, 3-9 szaleńczo)
Która opcja?
Ostatnio edytowany przez Ogmios (2015-11-22 15:41:46)
Offline
Z mokrymi od tuszu kciukami udaliście się z oficerem testowym w płaszczu o Thorszowym kolorze - purpurze, mającym ocenić wasze zmagnia. Po zejściu krętymi schodami stanęliście przed sporymi metalowymi drzwami. Dwóch rosłych gwardzistów otworzyło ich skrzydła, po czym, po waszym przejściu zamknęli je.
- Powodzenia - zdążyliście usłyszeć jeszcze od oficera.
Jesteście na korytarzu prowadzącym na zachód. Na końcu widać portal w ścianie migoczący biało niebieską energią. Jak, że nie ma innych wejść, a głowy macie rozgrzane złotą gorączką, nie namyślając się wparowujecie przez przejście (potem możecie ustalić kto i na jakie pola wejdzie, startowo jak teraz).
Sklepać wrogów, zabrać złoto! Ale, ale... W obszernej komnacie z gładkiego kamienia z szczelinami wysoko w bocznych ścianach (najwidoczniej do obserwacji zmagań) jest tylko jeden obiekt: sporych obszarów skrzynia ze skoblem. No i portal wyjściowy przeciwlegle do wejściowego. Co robicie?
.AB.C.D.E.F..G.H.I. J.K.L.M.N.O.P.R
0 ╔══════════════════════╗ W:wejście
1 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║ X:wyjście
2 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║ ▄:skrzynia
3 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.K║
4 X░.░.░.░.░.░.░.▄.░.░.░.░.░.B.FW
5 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.M║
6 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
7 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
8 ╚══════════════════════╝
Offline
Złoto! Sztaby złota! Otoczyliście skrzynię i zabieracie się za otwieranie. Na szczęście nie ma zamka ani kłódki, bo trzeba by wyszczerbić toporek. Także na szczęście wiecie, że Thorsz nie używa pułapek w Teście Śmierci, woląc testować czysto bojowe umiejętności śmiałków. Tak więc Borin jako najstarszy (o kilka chwil i literę imienia) odsuwa ze szczęknięciem skobel i odchyla wieko....
Wieko nie zdążyło opadnąć, gdy ze skrzyni wylał się strumień pająków oblepiając każdego krasnoluda.
Przypada po 3 pająki S1 Z12 od razu w walce wręcz (bonus do trafienia) z automatyczną inicjatywą.
-Gryz skrrr skrob! - pająki nie znalazły szczelin w pancerzu i w tej turze bez obrażeń.
Na wasze szczęście będąc w zbrojach płytowych obawiacie się jedynie krytyków i to rzadszych(3/3k6=+2k3;4=+k3), a i możecie spokojnie je pozabijać sztyletami (mając bonus do trafienia z walki wręcz; inaczej pięściami bez bonusu, ale też z mniejszymi ranami w siebie przy pudłach). Oczywiście jest opcja pozabijać je szybciej bez zmiany broni toporkami... z szansą na samozranienie. Co robicie?
Offline
Borin od dziecka czuł obrzydzenie do pająków. Dość nieudolnie ni to próbuje je zmiażdżyć ni to strząsnąć, w efekcie nic nim nie robiąc (a nawet boleśnie trafiając się w głowę). Pozostali nie mieli takich uczuć wobec przecienika, chociaż zmienne szczęście:
Klorin trafił oba ciosy, ale tylko urwał po nodze
Morin zabił jednego i spudłował
za to Florin zabił jednego i całkowicie rozsmarował drugiego.
Odwet pająków... nie nadszedł, nadal pełzają po zbrojach w poszukiwaniu szczelin.
Borin wziął się w garść i dwoma ciosami posłał dwa pająki na Wieczną Sieć, Klorin podobnie, Morin spudłował i urwał nogę, a dla odmiany u Florina ostatni pająk desperackimi unikami spowodował samotrafienie w krocze... na szczęście opancerzone.
Pająki w odpowiedzi raczej unikały niż szukały ciał do wgryzienia się, bez obrażeń.
Plask! Plask! Plask Plask! Squish! Krasnoludy pozbyły się natrętów i mogą spokojnie zajrzeć do skrzynki.
Ha! przynajmniej się opłaciło: dostają po sztabie złota (normalnie by to je spowolniło, ale jako krasnoludy mogą więcej dźwigać).
Po takiej rozgrzewce pozostaje tylko przejść przez drugi portal. Wychodzicie na korytarz, który po paru minutach rozgałęzia się na skrzyżowanie: możecie iść dalej na zachód, wrócić na wschód (niepotrzebnie) lub skręcić na północ lub południe. Decyzja? Jest to też dobry moment na ew. zmianę ustawienia wejsia do komnaty.
Offline
-Zawsze na prawo!- Z takim okrzykiem skręcacie na północ. Po paru minutach korytarz skręca na zachód i prawie natychmiast kończy się portalem. Po sprzeczce o kolor blasku (za sugestią Florina przyjęliście, że indygo) i szyku (bo Borin po wymianie znaczących spojrzeń z resztą uznał, że nie chce mieć Florina za plecami) wkraczacie...
.AB.C.D.E.F..G.H.I. J.K.L.M.N.O.P.R
0 ╔══════════════════════╗ W:wejście
1 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║ X:wyjście
2 ║░.░.░.░.█.░.░.█.░.░.█.░.░.░.B║ █:kolumna z kamienia
3 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.ö.░.░.░.░.K║ O:rosły ork w skórze z tarczą i maczugą
4 X░.░.░.░.█.░.░.█.░.░.█.░.░.░.FW ö:ork ucharakteryzowany na krasn. w skórze z toporem 2R
5 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.O.░.░.░.░.M║
6 ║░.░.░.░.█.░.░.█.░.░.█.░.░.░.░║
7 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
8 ╚══════════════════════╝
Orki wygrywają inicjatywę i podchodzą (jak na mapce). Jaki macie plan?
Ostatnio edytowany przez Ogmios (2015-11-22 16:39:00)
Offline