Z racji braku hufca mam 4 miejsca do próbnej sesji po forum w tym wątku w klimacie fantasy. Chętni mogą się zgłaszać już, kto pierwszy to lepszy. Start jutro od 12:00, być może z pół godziny wcześniej można się będzie zapoznać ze skróconą mechaniką. Postacie raczej gotowe (a przynajmniej do wyboru), mechanika prosta na 3d6, klimat fantasy dungeon z naciskiem raczej na wygrzew. Wszelkie rzuty robi MG, chyba że ktoś ma lepszy pomysł. Docelowo w ramach niedzieli tylko, jeśli zginiecie odpowiednio wcześniej to można restartować.
Krótkie intro:
Stolica! Jakże się różni od waszej rodzinnej wioseczki! Znęceni szansą na lepsze życie dotarliście na spotkanie informacyjne Testu Śmierci - podziemi pełnych wyzwań. Słyszeliście, żę blisko połowa śmiałków ginie, ale też pozostali mogą zabrać znalezione skarby (sztaby złota!), a najlepszym nawet jest proponowana stała posada w Gwardii władcy królestwa - samego Thorsza O-Wielu-Przydomkach... Bywało, że walczyliście z potworami grasującymi w lasach wokół wioski, więc równie dobrze możecie pobierać niezły żołd za to samo.
Co więcej, faktycznie widzieliście te sztaby i rozmawialiście z awanturnikami, którzy ukończyli Test.
Oto więc siedzicie na dużej sali przy okrągłym dębowym stole w oczekiwaniu na referenta zasad Testu Śmierci (sam Kapitan Gwardii Ayosz!) oceniając innych śmiałków: słyszeliście, że co prawda dozwolone jest sformowanie małej drużyny, ale też nie ma przeciwskazań do walki między takimi grupami.
Test mapy poglądowej (będzie trochę jak w warhamcu - 2 akcje/turę)
podejście o połowę Ruchu zaokr w dół = akcja
podbiegnięcie min 1/2 Ruchu max Ruch = 2 akcje
atak, kolejny w turze test +k6 trudniej =akcja
atak i parowanie/unik w turze wroga =2 akcje
szarża =2akcje (ruch o min połowę Ruchu +1traf +1obr)
szaleńczy atak =2akcje (trafiasz na +2 ale wróg też; przerzut obrażeń)
defensywa =1akcja (trafiasz na -1 ale wróg też)
ofensywa =1akcja (trafiasz na +1 ale wróg też)
wstawanie = 2 akcje (1 do klęczek)
zmiana broni/podniesienie jej =akcja
wyciągniecie przedmiotu/użycie =akcja(zazwyczaj)
postacie są "lepkie" na froncie tzn jeśli wchodzisz w przednią strefę wroga to zatrzymujesz się
odwrót = 2 akcje (połowa ruchu) inaczej szzansa na atak okazyjny norm. testowany
przemieszczenie w walce o pole = akcja (atak z flanki +1traf, z tyłu +3, w kilku +1/ extra )
7 8 9 Pole = 1 Ruchu góra i dół, 2 po skosie
\ | / Zwrot frontem ważny to jak na klawiaturze numerycznej
4 -5- 6Front to po polu obok czyli patrzysz w kierunku 9 (skośnie) to ataki z 8,9 i 6 bez bonusów
/ | \ 4,7,2,3 flanki i 1 tył
1 2 3 Po ruchu domyślnie patrzysz w kierunku ruchu (możesz zadeklarować zmianę), po ataku, na wroga (nie możesz zmienić).
Silny cios 5+obr daje karę -2 wrogowi do Zr na turę; B silny (10+) może przewrócić go
.AB.C.D.E.F..G.H.I. J.K.L.M.N.O.P.R
1 ╔══════════════════════╗
2 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
3 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
4 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
5 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
6 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
7 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
8 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
9 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
0 ╚══════════════════════╝
૱ ꠸ ┯ ┰ ┱ ┲ ❗ ► ◄ Ă ă 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Ǖ ǖ Ꞁ ¤ Ð ¢ ℥ Ω ℧ K ℶ ℷ ℸ ⅇ ⅊ ⚌ ⚍ ⚎ ⚏ ⚭ ⚮ ⌀ ⏑ ⏒ ⏓ ⏔ ⏕ ⏖ ⏗ ⏘ ⏙ ⏠ ⏡ ⏦ ᶀ ᶁ ᶂ ᶃ ᶄ ᶆ ᶇ ᶈ ᶉ ᶊ ᶋ ᶌ ᶍ ᶎ ᶏ ᶐ ᶑ ᶒ ᶓ ᶔ ᶕ ᶖ ᶗ ᶘ ᶙ ᶚ ᶸ ᵯ ᵰ ᵴ ᵶ ᵹ ᵼ ᵽ ᵾ ᵿ ⁁ ⁊ ⸜ ⸝ ¶ ¥ £ ⅕ ⅙ ⅛ ⅔ ⅖ ⅗ ⅘ ⅜ ⅚ ⅐ ⅝ ↉ ⅓ ⅑ ⅒ ⅞ ← ↑ → ↓ ↔ ↕ ↖ ↗ ↘ ↙ ↚ ↛ ↜ ↝ ↞ ↟ ↠ ↡ ↢ ↣ ↤ ↥ ↦ ↧ ↨ ↩ ↪ ↫ ↬ ↭ ↮ ↯ ↰ ↱ ↲ ↳ ↴ ↵ ↶ ↷ ↸ ↹ ↺ ↻ ↼ ↽ ↾ ↿ ⇀ ⇁ ⇂ ⇃ ⇄ ⇅ ⇆ ⇇ ⇈ ⇉ ⇊ ⇋ ⇌ ⇍ ⇎ ⇏ ⇐ ⇑ ⇒ ⇓ ⇔ ⇕ ⇖ ⇗ ⇘ ⇙ ⇚ ⇛ ⇜ ⇝ ⇞ ⇟ ⇠ ⇡ ⇢ ⇣ ⇤ ⇥ ⇦ ⇨ ⇩ ⇪ ⇧ ⇫ ⇬ ⇭ ⇮ ⇯ ⇰ ⇱ ⇲ ⇳ ⇴ ⇵ ⇶ ⇷ ⇸ ⇹ ⇺ ⇻ ⇼ ⇽ ⇾ ⇿ ⟰ ⟱ ⟲ ⟳ ⟴ ⟵ ⟶ ⟷ ⟸ ⟹ ⟺ ⟻ ⟼ ⟽ ⟾ ⟿ ⤀ ⤁ ⤂ ⤃ ⤄ ⤅ ⤆ ⤇ ⤈ ⤉ ⤊ ⤋ ⤌ ⤍ ⤎ ⤏ ⤐ ⤑ ⤒ ⤓ ⤔ ⤕ ⤖ ⤗ ⤘ ⤙ ⤚ ⤛ ⤜ ⤝ ⤞ ⤟ ⤠ ⤡ ⤢ ⤣ ⤤ ⤥ ⤦ ⤧ ⤨ ⤩ ⤪ ⤫ ⤬ ⤭ ⤮ ⤯ ⤰ ⤱ ⤲ ⤳ ⤴ ⤵ ⤶ ⤷ ⤸ ⤹ ⤺ ⤻ ⤼ ⤽ ⤾ ⤿ ⥀ ⥁ ⥂ ⥃ ⥄ ⥅ ⥆ ⥇ ⥈ ⥉ ⥊ ⥋ ⥌ ⥍ ⥎ ⥏ ⥐ ⥑ ⥒ ⥓ ⥔ ⥕ ⥖ ⥗ ⥘ ⥙ ⥚ ⥛ ⥜ ⥝ ⥞ ⥟ ⥠ ⥡ ⥢ ⥣ ⥤ ⥥ ⥦ ⥧ ⥨ ⥩ ⥪ ⥫ ⥬ ⥭ ⥮ ⥯ ⥰ ⥱ ⥲ ⥳ ⥴ ⥵ ⥶ ⥷ ⥸ ⥹ ⥺ ⥻ ⥼ ⥽ ⥾ ⥿ ➔ ➘ ➙ ➚ ➛ ➜ ➝ ➞ ➝ ➞ ➟ ➠ ➡ ➢ ➣ ➤ ➥ ➦ ➧ ➨ ➩ ➩ ➪ ➫ ➬ ➭ ➮ ➯ ➱ ➲ ➳ ➴ ➵ ➶ ➷ ➸ ➹ ➺ ➻ ➼ ➽ ➾ ⬀ ⬁ ⬂ ⬃ ⬄ ⬅ ⬆ ⬇ ⬈ ⬉ ⬊ ⬋ ⬌ ⬍ ⬎ ⬏ ⬐ ⬑ ☇ ☈ ⏎ ⍃ ⍄ ⍅ ⍆ ⍇ ⍈ ⍐ ⍗ ⍌ ⍓ ⍍ ⍔ ⍏ ⍖ ♾ ⎌ ☊ ☋ ☌ ☍ ⌃ ⌄ ⌤ ⌅ ⌆ ⌇ ⚋ ⚊ ⌌ ⌍ ⌎ ⌏ ⌐ ⌑ ⌔ ⌕ ⌗ ⌙ ⌢ ⌣ ⌯ ⌬ ⌭ ⌮ ⌖ ⌰ ⌱ ⌲ ⌳ ⌴ ⌵ ⌶ ⌷ ⌸ ⌹ ⌺ ⌻ ⌼ ⍯ ⍰ ⌽ ⌾ ⌿ ⍀ ⍁ ⍂ ⍉ ⍊ ⍋ ⍎ ⍏ ⍑ ⍒ ⍕ ⍖ ⍘ ⍙ ⍚ ⍛ ⍜ ⍝ ⍞ ⍠ ⍟ ⍡ ⍢ ⍣ ⍤ ⍥ ⍨ ⍩ ⍦ ⍧ ⍬ ⍿ ⍪ ⍮ ⍫ ⍱ ⍲ ⍭ ⍳ ⍴ ⍵ ⍶ ⍷ ⍸ ⍹ ⍺ ⍼ ⍽ ⍾ ⎀ ⎁ ⎂ ⎃ ⎄ ⎅ ⎆ ⎉ ⎊ ⎋ ⎍ ⎎ ⎏ ⎐ ⎑ ⎒ ⎓ ⎔ ⎕ ⏣ ⌓ ⏥ ⏢ ⎖ ⎲ ⎳ ⎴ ⎵ ⎶ ⎸ ⎹ ⎺ ⎻ ⎼ ⎽ ⎾ ⎿ ⏀ ⏁ ⏂ ⏃ ⏄ ⏅ ⏆ ⏇ ⏈ ⏉ ⏉ ⏋ ⏌ ⏍ ⏐ ⏤ ⏚ ⏛ Ⓝ ℰ ⓦ ! ⌘ « » ‹ › ‘ ’ “ ” „ ‚ ❝ ❞ £ ¥ € $ ¢ ¬ ¶ @ § ® © ™ ° × π ± √ ‰ Ω ∞ ≈ ÷ ~ ≠ ¹ ² ³ ½ ¼ ¾ ‐ – — | ⁄ \ [ ] { } † ‡ … · • ● ⌥ ⌃ ⇧ ↩ ¡ ¿ ‽ ⁂ ∴ ∵ ◊ ※ ← → ↑ ↓ ☜ ☞ ☝ ☟ ✔ ★ ☆ ♺ ☼ ☂ ☺ ☹ ☃ ✉ ✿ ✄ ✈ ✌ ✎ ♠ ♦ ♣ ♥ ♪ ♫ ♯ ♀ ♂ α ß Á á À à Å å Ä ä Æ æ Ç ç É é È è Ê ê Í í Ì ì Î î Ñ ñ Ó ó Ò ò Ô ô Ö ö Ø ø Ú ú Ù ù Ü ü Ž ž ₳ ฿ ¢ € ₡ ¢ ₢ ₵ ₫ £ £ ₤ ₣ ƒ ₲ ₭ ₥ ₦ ₱ $ $ ₮ ₩ ₩ ¥ ¥ ₴ ₰ ¤ ៛ ₪ ₯ ₠ ₧ ₨ ௹ ﷼ ㍐ ৲ ৳ ~ ƻ Ƽ ƽ ¹ ¸ ¬ ¨ ɂ ǁ ¯ Ɂ ǂ ¡ ´ ° ꟾ ¦ } { | . , · ] ) [ / _ \ ¿ º § " * - + ( ! & % $ ¼ ¾ ½ ¶ © ® @ ẟ Ɀ ` Ȿ ^ ꜠ ꜡ ỻ ' = : ; < ꞌ Ꞌ ꞊ ꞁ ꞈ ꞉ > ? ÷ ℾ ℿ ℔ ℩ ℉ ⅀ ℈ þ ð Þ µ ª ꝋ ꜿ Ꜿ ⱽ ⱺ ⱹ ⱷ ⱶ Ⱶ ⱴ ⱱ Ɒ ⱦ ȶ ȴ ȣ Ȣ ȡ ȝ Ȝ ț ȋ Ȋ ȉ Ȉ ǯ Ǯ ǃ ǀ ƿ ƾ ƺ ƹ Ƹ Ʒ Ʋ ư ƪ ƣ Ƣ Ɵ ƛ Ɩ ƕ ƍ ſ ỽ ⸀ ⸁ ⸂ ⸃ ⸄ ⸅ ⸆ ⸇ ⸈ ⸉ ⸊ ⸋ ⸌ ⸍ ⸎ ⸏ ⸐ ⸑ ⸒ ⸔ ⸕ ▲ ▼ ◀ ▶ ◢ ◣ ◥ ◤ △ ▽ ◿ ◺ ◹ ◸ ▴ ▾ ◂ ▸ ▵ ▿ ◃ ▹ ◁ ▷ ◅ ▻ ◬ ⟁ ⧋ ⧊ ⊿ ∆ ∇ ◭ ◮ ⧩ ⧨ ⌔ ⟐ ◇ ◆ ◈ ⬖ ⬗ ⬘ ⬙ ⬠ ⬡ ⎔ ⋄ ◊ ⧫ ⬢ ⬣ ▰ ▪ ◼ ▮ ◾ ▗ ▖ ■ ∎ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ ▌ ▐ ▍ ▎ ▉ ▊ ▋ ❘ ❙ ❚ ▀ ▘ ▝ ▙ ▚ ▛ ▜ ▟ ▞ ░ ▒ ▓ ▂ ▁ ▬ ▔ ▫ ▯ ▭ ▱ ◽ □ ◻ ▢ ⊞ ⊡ ⊟ ⊠ ▣ ▤ ▥ ▦ ⬚ ▧ ▨ ▩ ⬓ ◧ ⬒ ◨ ◩ ◪ ⬔ ⬕ ❏ ❐ ❑ ❒ ⧈ ◰ ◱ ◳ ◲ ◫ ⧇ ⧅ ⧄ ⍁ ⍂ ⟡ ⧉ ⚬ ○ ⚪ ◌ ◍ ◎ ◯ ❍ ◉ ⦾ ⊙ ⦿ ⊜ ⊖ ⊘ ⊚ ⊛ ⊝ ● ⚫ ⦁ ◐ ◑ ◒ ◓ ◔ ◕ ⦶ ⦸ ◵ ◴ ◶ ◷ ⊕ ⊗ ⦇ ⦈ ⦉ ⦊ ❨ ❩ ⸨ ⸩ ◖ ◗ ❪ ❫ ❮ ❯ ❬ ❭ ❰ ❱ ⊏ ⊐ ⊑ ⊒ ◘ ◙ ◚ ◛ ◜ ◝ ◞ ◟ ◠ ◡ ⋒ ⋓ ⋐ ⋑ ╰ ╮ ╭ ╯ ⌒ ╳ ✕ ╱ ╲ ⧸ ⧹ ⌓ ◦ ❖ ✖ ✚ ✜ ⧓ ⧗ ⧑ ⧒ ⧖ _ ⚊ ╴ ╼ ╾ ‐ ⁃ ‑ ‒ - – ⎯ — ― ╶ ╺ ╸ ─ ━ ┄ ┅ ┈ ┉ ╌ ╍ ═ ≣ ≡ ☰ ☱ ☲ ☳ ☴ ☵ ☶ ☷ ╵ ╷ ╹ ╻ │ ▕ ▏ ┃ ┆ ┇ ┊ ╎ ┋ ╿ ╽ ┌ ┍ ┎ ┏ ┐ ┑ ┒ ┓ └ ┕ ┖ ┗ ┘ ┙ ┚ ┛ ├ ┝ ┞ ┟ ┠ ┡ ┢ ┣ ┤ ┥ ┦ ┧ ┨ ┩ ┪ ┫ ┬ ┭ ┮ ┳ ┴ ┵ ┶ ┷ ┸ ┹ ┺ ┻ ┼ ┽ ┾ ┿ ╀ ╁ ╂ ╃ ╄ ╅ ╆ ╇ ╈ ╉ ╊ ╋ ╏ ║ ╔ ╒ ╓ ╕ ╖ ╗ ╚ ╘ ╙ ╛ ╜ ╝ ╞ ╟ ╠ ╡ ╢ ╣ ╤ ╥ ╦ ╧ ╨ ╩ ╪ ╫ ╬ ⌞ ⌟ ⌜ ⌝ ⌊ ⌋ ⌉ ⌈ ⌋ ₯ ἀ ἁ ἂ ἃ ἄ ἅ ἆ ἇ Ἀ Ἁ Ἂ Ἃ Ἄ Ἅ Ἆ Ἇ ἐ ἑ ἒ ἓ ἔ ἕ Ἐ Ἑ Ἒ Ἓ Ἔ Ἕ ἠ ἡ ἢ ἣ ἤ ἥ ἦ ἧ Ἠ Ἡ Ἢ Ἣ Ἤ Ἥ Ἦ Ἧ ἰ ἱ ἲ ἳ ἴ ἵ ἶ ἷ Ἰ Ἱ Ἲ Ἳ Ἴ Ἵ Ἶ Ἷ ὀ ὁ ὂ ὃ ὄ ὅ Ὀ Ὁ Ὂ Ὃ Ὄ Ὅ ὐ ὑ ὒ ὓ ὔ ὕ ὖ ὗ Ὑ Ὓ Ὕ Ὗ ὠ ὡ ὢ ὣ ὤ ὥ ὦ ὧ Ὠ Ὡ Ὢ Ὣ Ὤ Ὥ Ὦ Ὧ ὰ ά ὲ έ ὴ ή ὶ ί ὸ ό ὺ ύ ὼ ώ ᾀ ᾁ ᾂ ᾃ ᾄ ᾅ ᾆ ᾇ ᾈ ᾉ ᾊ ᾋ ᾌ ᾍ ᾎ ᾏ ᾐ ᾑ ᾒ ᾓ ᾔ ᾕ ᾖ ᾗ ᾘ ᾙ ᾚ ᾛ ᾜ ᾝ ᾞ ᾟ ᾠ ᾡ ᾢ ᾣ ᾤ ᾥ ᾦ ᾧ ᾨ ᾩ ᾪ ᾫ ᾬ ᾭ ᾮ ᾯ ᾰ ᾱ ᾲ ᾳ ᾴ ᾶ ᾷ Ᾰ Ᾱ Ὰ Ά ᾼ ᾽ ι ᾿ ῀ ῁ ῂ ῃ ῄ ῆ ῇ Ὲ Έ Ὴ Ή ῌ ῍ ῎ ῏ ῐ ῑ ῒ ΐ ῖ ῗ Ῐ Ῑ Ὶ Ί ῝ ῞ ῟ ῠ ῡ ῢ ΰ ῤ ῥ ῦ ῧ Ῠ Ῡ Ὺ Ύ Ῥ ῭ ΅ ` ῲ ῳ ῴ ῶ ῷ Ὸ Ό Ὼ Ώ ῼ ´ ῾ Ͱ ͱ Ͳ ͳ ʹ ͵ Ͷ ͷ ͺ ͻ ͼ ͽ ; ΄ ΅ Ά · Έ Ή Ί Ό Ύ Ώ ΐ Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω Ϊ Ϋ ά έ ή ί ΰ α β γ δ ε ζ η θ ι κ λ μ ν ξ ο π ρ ς σ τ υ φ χ ψ ω ϊ ϋ ό ύ ώ ϐ ϑ ϒ ϓ ϔ ϕ ϖ ϗ Ϙ ϙ Ϛ ϛ Ϝ ϝ Ϟ ϟ Ϡ ϡ Ϣ ϣ Ϥ ϥ Ϧ ϧ Ϩ ϩ Ϫ ϫ Ϭ ϭ Ϯ ϯ ϰ ϱ ϲ ϳ ϴ ϵ ϶ Ϸ ϸ Ϲ Ϻ ϻ ϼ Ͻ Ͼ Ͽ Ⓐ ⓐ ⒜ A a Ạ ạ Ả ả Ḁ ḁ  à Ǎ ǎ Ấ ấ Ầ ầ Ẩ ẩ Ȃ ȃ Ẫ ẫ Ậ ậ À Á Ắ ắ Ằ ằ Ẳ ẳ Ẵ ẵ Ặ ặ Ā ā Ą ą Ǟ Ȁ ȁ Å Ǻ ǻ Ä ä ǟ Ǡ ǡ â á å ã à ẚ Ȧ ȧ Ⱥ Å ⱥ Æ æ Ǽ Ǣ ǣ Ɐ Ꜳ ꜳ Ꜹ Ꜻ Ɑ ꜹ ꜻ ª ℀ ⅍ ℁ Ⓑ ⓑ ⒝ B b Ḃ ḃ Ḅ ḅ Ḇ ḇ Ɓ Ƀ ƀ ƃ Ƃ Ƅ ƅ ℬ Ⓒ ⓒ ⒞ C c Ḉ ḉ Ć ć Ĉ ĉ Ċ ċ Č č Ç ç Ƈ ƈ Ȼ ȼ ℂ ℃ ℭ Ɔ ℅ ℆ ℄ Ꜿ ꜿ Ⓓ ⓓ ⒟ D d Ḋ ḋ Ḍ ḍ Ḏ ḏ Ḑ ḑ Ḓ ḓ Ď ď Ɗ Ƌ ƌ Ɖ Đ đ ȡ ⅅ ⅆ DZ Dz dz DŽ Dž dž ȸ Ⓔ ⓔ ⒠ E e Ḕ ḕ Ḗ ḗ Ḙ ḙ Ḛ ḛ Ḝ ḝ Ẹ ẹ Ẻ ẻ Ế ế Ẽ ẽ Ề ề Ể ể Ễ ễ Ệ ệ Ē ē Ĕ ĕ Ė ė Ę ę Ě ě È è É é Ê ê Ë ë Ȅ ȅ Ȩ ȩ Ȇ ȇ Ǝ ⱸ Ɇ ℇ ℯ ℮ Ɛ ℰ Ə ǝ ⱻ ɇ Ⓕ ⓕ ⒡ F f Ḟ ḟ Ƒ ƒ ꜰ Ⅎ ⅎ ꟻ ℱ ℻ Ⓖ ⓖ ⒢ G g Ɠ Ḡ ḡ Ĝ ĝ Ğ ğ Ġ ġ Ģ ģ Ǥ ǥ Ǧ ǧ Ǵ ℊ ⅁ ǵ Ⓗ ⓗ ⒣ H h Ḣ ḣ Ḥ ḥ Ḧ ḧ Ḩ ḩ Ḫ ḫ ẖ Ĥ ĥ Ȟ ȟ Ħ ħ Ⱨ ⱨ Ꜧ ℍ Ƕ ℏ ℎ ℋ ℌ ꜧ Ⓘ ⓘ ⒤ I i Ḭ ḭ Ḯ ḯ IJ ij ì í î ï Ì Í Î Ï Ĩ ĩ Ī ī Ĭ ĭ Į į ı Ɨ ƚ Ỻ Ǐ ǐ ⅈ ⅉ ℹ ℑ ℐ Ⓙ ⓙ ⒥ J j Ĵ ĵ ȷ ⱼ Ɉ ɉ ǰ Ⓚ ⓚ ⒦ K k Ḱ ḱ Ḳ ḳ Ḵ ḵ Ķ ķ Ƙ ƙ Ꝁ ꝁ Ꝃ ꝃ Ꝅ ꝅ Ǩ ǩ Ⱪ ⱪ ĸ Ⓛ ⓛ ⒧ L l Ḷ ḷ Ḹ ḹ Ḻ ḻ Ḽ ḽ Ĺ ĺ Ļ ļ Ľ İ ľ Ŀ ŀ Ł ł Ỉ ỉ Ị ị Ƚ Ⱡ Ꝉ ꝉ ⱡ Ɫ ꞁ ℒ LJ Lj lj ⅃ ⅂ ℓ ȉ Ȉ Ȋ ȋ Ⓜ ⓜ ⒨ M m Ḿ ḿ Ṁ ṁ Ṃ ṃ ꟿ ꟽ Ɱ Ʃ Ɯ ℳ Ⓝ ⓝ ⒩ N n Ṅ ṅ Ṇ ṇ Ṉ ṉ Ṋ ṋ Ń ń Ņ ņ Ň ň Ǹ ǹ Ŋ Ɲ ñ ʼn Ñ Ƞ ƞ ŋ NJ Nj nj ȵ ℕ № O o Ṍ ṍ Ṏ ṏ Ṑ ṑ Ṓ ṓ Ȫ ȫ Ȭ ȭ Ȯ ȯ Ȱ ȱ Ǫ ǫ Ǭ ǭ Ọ ọ Ỏ ỏ Ố ố Ồ ồ Ổ ổ Ỗ ỗ Ộ ộ Ớ ớ Ờ ờ Ở ở Ỡ ỡ Ợ ợ Ơ ơ Ō ō Ŏ ŏ Ő ő Ò Ó Ô Õ Ö Ǒ Ȍ ȍ Ȏ ȏ Œ œ Ø Ǿ Ꝋ ǽ ǿ ℴ ⍥ ⍤ Ⓞ ⓞ ⒪ ò ó ô õ ö ǒ ø Ꝏ ꝏ Ⓟ ⓟ ⒫ ℗ P p Ṕ ṕ Ṗ ṗ Ƥ ƥ Ᵽ ℙ Ƿ ꟼ ℘ Ⓠ ⓠ ⒬ Q q Ɋ ɋ ℚ ℺ ȹ Ⓡ ⓡ ⒭ R r Ŕ ŕ Ŗ ŗ Ř ř Ṙ ṙ Ṛ ṛ Ṝ ṝ Ṟ ṟ Ȑ ȑ Ȓ ȓ ɍ Ɍ Ʀ Ɽ ℞ Ꝛ ꝛ ℜ ℛ ℟ ℝ Ⓢ ⓢ ⒮ S s Ṡ ṡ Ṣ ṣ Ṥ ṥ Ṧ ṧ Ṩ ṩ Ś ś Ŝ ŝ Ş ş Š š Ș ș ȿ ꜱ Ƨ ƨ ẞ ß ẛ ẜ ẝ ℠ Ⓣ ⓣ ⒯ T t Ṫ ṫ Ṭ ṭ Ṯ ṯ Ṱ ṱ Ţ ţ Ť ť Ŧ ŧ Ƭ Ʈ ẗ Ț Ⱦ ƫ ƭ ț ⱦ ȶ ℡ ™ Ⓤ ⓤ ⒰ U u Ṳ ṳ Ṵ ṵ Ṷ ṷ Ṹ ṹ Ṻ ṻ Ụ Ủ ủ Ứ Ừ ụ ứ Ử ử ừ ữ Ữ Ự ự Ũ ũ Ū ū Ŭ ŭ Ů ů Ű ű Ǚ ǚ Ǘ ǘ Ǜ ǜ Ų ų Ǔ ǔ Ȕ ȕ Û û Ȗ ȗ Ù ù Ü ü Ư ú Ʉ ư Ʋ Ʊ Ⓥ ⓥ ⒱ V v Ṽ ṽ Ṿ ṿ Ỽ Ʌ ℣ ⱱ ⱴ ⱽ Ⓦ ⓦ ⒲ W w Ẁ ẁ Ẃ ẃ Ẅ ẅ Ẇ ẇ Ẉ ẉ Ŵ ŵ ẘ Ⱳ ⱳ Ⓧ ⓧ ⒳ X x Ẋ ẋ Ẍ ẍ ℵ × Ⓨ ⓨ ⒴ y Y Ẏ ẏ Ỿ ỿ ẙ Ỳ ỳ Ỵ ỵ Ỷ ỷ Ỹ ỹ Ŷ ŷ Ƴ ƴ Ÿ ÿ Ý ý Ɏ ɏ Ȳ Ɣ ⅄ ȳ ℽ Ⓩ ⓩ ⒵ Z z Ẑ ẑ Ẓ ẓ Ẕ ẕ Ź ź Ż ż Ž ž Ȥ ȥ Ⱬ ⱬ Ƶ ƶ ɀ ℨ ℤ ⟀ ⟁ ⟂ ⟃ ⟄ ⟇ ⟈ ⟉ ⟊ ⟐ ⟑ ⟒ ⟓ ⟔ ⟕ ⟖ ⟗ ⟘ ⟙ ⟚ ⟛ ⟜ ⟝ ⟞ ⟟ ⟠ ⟡ ⟢ ⟣ ⟤ ⟥ ⟦ ⟧ ⟨ ⟩ ⟪ ⟫ ⦀ ⦁ ⦂ ⦃ ⦄ ⦅ ⦆ ⦇ ⦈ ⦉ ⦊ ⦋ ⦌ ⦍ ⦎ ⦏ ⦐ ⦑ ⦒ ⦓ ⦔ ⦕ ⦖ ⦗ ⦘ ⦙ ⦚ ⦛ ⦜ ⦝ ⦞ ⦟ ⦠ ⦡ ⦢ ⦣ ⦤ ⦥ ⦦ ⦧ ⦨ ⦩ ⦪ ⦫ ⦬ ⦭ ⦮ ⦯ ⦰ ⦱ ⦲ ⦳ ⦴ ⦵ ⦶ ⦷ ⦸ ⦹ ⦺ ⦻ ⦼ ⦽ ⦾ ⦿ ⧀ ⧁ ⧂ ⧃ ⧄ ⧅ ⧆ ⧇ ⧈ ⧉ ⧊ ⧋ ⧌ ⧍ ⧎ ⧏ ⧐ ⧑ ⧒ ⧓ ⧔ ⧕ ⧖ ⧗ ⧘ ⧙ ⧚ ⧛ ⧜ ⧝ ⧞ ⧟ ⧡ ⧢ ⧣ ⧤ ⧥ ⧦ ⧧ ⧨ ⧩ ⧪ ⧫ ⧬ ⧭ ⧮ ⧯ ⧰ ⧱ ⧲ ⧳ ⧴ ⧵ ⧶ ⧷ ⧸ ⧹ ⧺ ⧻ ⧼ ⧽ ⧾ ⧿ ∀ ∁ ∂ ∃ ∄ ∅ ∆ ∇ ∈ ∉ ∊ ∋ ∌ ∍ ∎ ∏ ∐ ∑ − ∓ ∔ ∕ ∖ ∗ ∘ ∙ √ ∛ ∜ ∝ ∞ ∟ ∠ ∡ ∢ ∣ ∤ ∥ ∦ ∧ ∨ ∩ ∪ ∫ ∬ ∭ ∮ ∯ ∰ ∱ ∲ ∳ ∴ ∵ ∶ ∷ ∸ ∹ ∺ ∻ ∼ ∽ ∾ ∿ ≀ ≁ ≂ ≃ ≄ ≅ ≆ ≇ ≈ ≉ ≊ ≋ ≌ ≍ ≎ ≏ ≐ ≑ ≒ ≓ ≔ ≕ ≖ ≗ ≘ ≙ ≚ ≛ ≜ ≝ ≞ ≟ ≠ ≡ ≢ ≣ ≤ ≥ ≦ ≧ ≨ ≩ ≪ ≫ ≬ ≭ ≮ ≯ ≰ ≱ ≲ ≳ ≴ ≵ ≶ ≷ ≸ ≹ ≺ ≻ ≼ ≽ ≾ ≿ ⊀ ⊁ ⊂ ⊃ ⊄ ⊅ ⊆ ⊇ ⊈ ⊉ ⊊ ⊋ ⊌ ⊍ ⊎ ⊏ ⊐ ⊑ ⊒ ⊓ ⊔ ⊕ ⊖ ⊗ ⊘ ⊙ ⊚ ⊛ ⊜ ⊝ ⊞ ⊟ ⊠ ⊡ ⊢ ⊣ ⊤ ⊥ ⊦ ⊧ ⊨ ⊩ ⊪ ⊫ ⊬ ⊭ ⊮ ⊯ ⊰ ⊱ ⊲ ⊳ ⊴ ⊵ ⊶ ⊷ ⊸ ⊹ ⊺ ⊻ ⊼ ⊽ ⊾ ⊿ ⋀ ⋁ ⋂ ⋃ ⋄ ⋅ ⋆ ⋇ ⋈ ⋉ ⋊ ⋋ ⋌ ⋍ ⋎ ⋏ ⋐ ⋑ ⋒ ⋓ ⋔ ⋕ ⋖ ⋗ ⋘ ⋙ ⋚ ⋛ ⋜ ⋝ ⋞ ⋟ ⋠ ⋡ ⋢ ⋣ ⋤ ⋥ ⋦ ⋧ ⋨ ⋩ ⋪ ⋫ ⋬ ⋭ ⋮ ⋯ ⋰ ⋱ ⋲ ⋳ ⋴ ⋵ ⋶ ⋷ ⋸ ⋹ ⋺ ⋻ ⋼ ⋽ ⋾ ⋿ ✕ ✖ ✚ ◀ ▶ ❝ ❞ ★ ☆ ☼ ☂ ☺ ☹ ✄ ✈ ✌ ✎ ♪ ♫ ☀ ☁ ☔ ⚡ ❆ ☽ ☾ ✆ ✔ ☯ ☮ ☠ ⚑ ☬ ✄ ✏ ♰ ✡ ✰ ✺ ⚢ ⚣ ♕ ♛ ♚ ♬ ⓐ ⓑ ⓒ ⓓ ↺ ↻ ⇖ ⇗ ⇘ ⇙ ⟵ ⟷ ⟶ ⤴ ⤵ ⤶ ⤷ ➫ ➬ € ₤ $ ₩ ₪ ⟁ ⟐ ◆ ⎔ ░ ▢ ⊡ ▩ ⟡ ◎ ◵ ⊗ ❖ Ω β Φ Σ Ξ ⟁ ⦻ ⧉ ⧭ ⧴ ∞ ≌ ⊕ ⋍ ⋰ ⋱ ✖ ⓵ ⓶ ⓷ ⓸ ⓹ ⓺ ⓻ ⓼ ⓽ ⓾ ᴕ ⸨ ⸩ ❪ ❫ ⓵ ⓶ ⓷ ⓸ ⓹ ⓺ ⓻ ⓼ ⓽ ⓾ ⒈ ⒉ ⒊ ⒋ ⒌ ⒍ ⒎ ⒏ ⒐ ⒑ ⒒ ⒓ ⒔ ⒕ ⒖ ⒗ ⒘ ⒙ ⒚ ⒛ ⓪ ① ② ③ ④ ⑤ ⑥ ⑦ ⑧ ⑨ ⑩ ➀ ➁ ➂ ➃ ➄ ➅ ➆ ➇ ➈ ➉ ⑪ ⑫ ⑬ ⑭ ⑮ ⑯ ⑰ ⑱ ⑲ ⑳ ⓿ ❶ ❷ ❸ ❹ ❺ ❻ ❼ ❽ ❾ ❿ ➊ ➋ ➌ ➍ ➎ ➏ ➐ ➑ ➒ ➓ ⓫ ⓬ ⓭ ⓮ ⓯ ⓰ ⓱ ⓲ ⓳ ⓴ ⑴ ⑵ ⑶ ⑷ ⑸ ⑹ ⑺ ⑻ ⑼ ⑽ ⑾ ⑿ ⒀ ⒁ ⒂ ⒃ ⒄ ⒅ ⒆ ⒇ ᶅ ᶛ ᶜ ᶝ ᶞ ᶟ ᶠ ᶡ ᶢ ᶣ ᶤ ᶥ ᶦ ᶧ ᶨ ᶩ ᶪ ᶫ ᶬ ᶭ ᶮ ᶯ ᶰ ᶱ ᶲ ᶳ ᶴ ᶵ ᶶ ᶷ ᶹ ᶺ ᶻ ᶼ ᶽ ᶾ ᶿ ᴀ ᴁ ᴂ ᴃ ᴄ ᴅ ᴆ ᴇ ᴈ ᴉ ᴊ ᴋ ᴌ ᴍ ᴎ ᴏ ᴐ ᴑ ᴒ ᴓ ᴔ ᴕ ᴖ ᴗ ᴘ ᴙ ᴚ ᴛ ᴜ ᴝ ᴞ ᴟ ᴠ ᴡ ᴢ ᴣ ᴤ ᴥ ᴦ ᴧ ᴨ ᴩ ᴪ ᴫ ᴬ ᴭ ᴮ ᴯ ᴰ ᴱ ᴲ ᴳ ᴴ ᴵ ᴶ ᴷ ᴸ ᴹ ᴺ ᴻ ᴼ ᴽ ᴾ ᴿ ᵀ ᵁ ᵂ ᵃ ᵄ ᵅ ᵆ ᵇ ᵈ ᵉ ᵊ ᵋ ᵌ ᵍ ᵎ ᵏ ᵐ ᵑ ᵒ ᵓ ᵔ ᵕ ᵖ ᵗ ᵘ ᵙ ᵚ ᵛ ᵜ ᵝ ᵞ ᵟ ᵠ ᵡ ᵢ ᵣ ᵤ ᵥ ᵦ ᵧ ᵨ ᵩ ᵪ ᵫ ᵬ ᵭ ᵮ ᵱ ᵲ ᵳ ᵵ ᵷ ᵸ ᵺ ᵻ ᷋ ᷌ ᷍ ᷎ ᷏ ᷓ ᷔ ᷕ ᷖ ᷗ ᷘ ᷙ ᷛ ᷜ ᷝ ᷞ ᷟ ᷠ ᷡ ᷢ ᷣ ᷤ ᷥ ᷦ ‘ ’ ‛ ‚ “ ” „ ‟ « » ‹ › Ꞌ " ❛ ❜ ❝ ❞ < > @ ‧ ¨ ․ ꞉ : ⁚ ⁝ ⁞ ‥ … ⁖ ⸪ ⸬ ⸫ ⸭ ⁛ ⁘ ⁙ ⁏ ; ⦂ ⁃ ‐ ‑ ‒ - – ⎯ — ― _ ⁓ ⸛ ⸞ ⸟ ⸯ ¬ / \ ⁄ \ ⁄ | ⎜ ¦ ‖ ‗ † ‡ · • ⸰ ° ‣ ⁒ % ‰ ‱ & ⅋ § ÷ + ± = ꞊ ′ ″ ‴ ⁗ ‵ ‶ ‷ ‸ * ⁑ ⁎ ⁕ ※ ⁜ ⁂ ! ‼ ¡ ? ¿ ⸮ ⁇ ⁉ ⁈ ‽ ⸘ ¼ ½ ¾ ² ³ © ® ™ ℠ ℻ ℅ ℁ ⅍ ℄ ¶ ⁋ ❡ ⁌ ⁍ ⸖ ⸗ ⸚ ⸓ ( ) [ ] { } ⸨ ⸩ ❨ ❩ ❪ ❫ ⸦ ⸧ ❬ ❭ ❮ ❯ ❰ ❱ ❴ ❵ ❲ ❳ ⦗ ⦘ ⁅ ⁆ 〈 〉 ⏜ ⏝ ⏞ ⏟ ⸡ ⸠ ⸢ ⸣ ⸤ ⸥ ⎡ ⎤ ⎣ ⎦ ⎨ ⎬ ⌠ ⌡ ⎛ ⎠ ⎝ ⎞ ⁀ ⁔ ‿ ⁐ ‾ ⎟ ⎢ ⎥ ⎪ ꞁ ⎮ ⎧ ⎫ ⎩ ⎭ ⎰ ⎱ ✈ ☀ ☼ ☁ ☂ ☔ ⚡ ❄ ❅ ❆ ☃ ☉ ☄ ★ ☆ ☽ ☾ ⌛ ⌚ ☇ ☈ ⌂ ⌁ ⏧ ✆ ☎ ☏ ☑ ✓ ✔ ⎷ ⍻ ✖ ✗ ✘ ☒ ✕ ☓ ☕ ♿ ✌ ☚ ☛ ☜ ☝ ☞ ☟ ☹ ☺ ☻ ☯ ⚘ ☮ ✝ ⚰ ⚱ ⚠ ☠ ☢ ⚔ ⚓ ⎈ ⚒ ⚑ ⚐ ☡ ❂ ⚕ ⚖ ⚗ ✇ ☣ ⚙ ☤ ⚚ ⚛ ⚜ ☥ ☦ ☧ ☨ ☩ † ☪ ☫ ☬ ☭ ✁ ✂ ✃ ✄ ✍ ✎ ✏ ✐ ✑ ✒ ✉ ✙ ✚ ✜ ✛ ♰ ♱ ✞ ✟ ✠ ✡ ☸ ✢ ✣ ✤ ✥ ✦ ✧ ✩ ✪ ✫ ✬ ✭ ✮ ✯ ✰ ✲ ✱ ✳ ✴ ✵ ✶ ✷ ✸ ✹ ✺ ✻ ✼ ✽ ✾ ❀ ✿ ❁ ❃ ❇ ❈ ❉ ❊ ❋ ⁕ ☘ ❦ ❧ ☙ ❢ ❣ ♀ ♂ ⚲ ⚢ ⚣ ⚤ ⚥ ⚦ ⚧ ⚨ ⚩ ☿ ♁ ⚯ ♔ ♕ ♖ ♗ ♘ ♙ ♚ ♛ ♜ ♝ ♞ ♟ ☖ ☗ ♠ ♣ ♦ ♥ ❤ ❥ ♡ ♢ ♤ ♧ ⚀ ⚁ ⚂ ⚃ ⚄ ⚅ ⚇ ⚆ ⚈ ⚉ ♨ ♩ ♪ ♫ ♬ ♭ ♮ ♯ ⌨ ⏏ ⎗ ⎘ ⎙ ⎚ ⌥ ⎇ ⌘ ⌦ ⌫ ⌧ ♲ ♳ ♴ ♵ ♶ ♷ ♸ ♹ ♺ ♻ ♼ ♽ ⁌ ⁍ ⎌ ⌇ ⌲ ⍝ ⍟ ⍣ ⍤ ⍥ ⍨ ⍩ ⎋ ♃ ♄ ♅ ♆ ♇ ♈ ♉ ♊ ♋ ♌ ♍ ♎ ♏ ♐ ♑ ♒ ♓ ⏚ ⏛ | | | |
Ostatnio edytowany przez Ogmios (2015-12-05 08:32:38)
Offline
Dobra. Rób max 4 postacie. Bez czarodziejów na razie.
Ruch to też Inicjatywa, Siła to też Hpeki, Zręczność jest do ataków - testuje się rzucając 3k6 poniżej wartości (czyli 18 niby zawsze trafia? nie bo są krytyczne pechy). Zbroja spowalnia i obniża Zr, Siła określa broń dozwoloną.
Rasa Min Siła Min Zręczność wolne punkty Ruch
Człowiek 8 8 8 10
Elf 6 10 8 12 +1obr łuki
Krasnolud 10 6 8 8 +1obr topory/młotki, -1 ogr ruchu zbroi
Niziołek 4 12 4 10 +3 do trafienia i +1 obr rzucana i proce
Broń Obr min Siła *=rzucana **=strzelana
Sztylet k6-1 -
Rapier k6 8
Maczuga* k6 9
Młot* k6+1 10
Szabla 2k6-2 10
Krótki miecz 2k6-1 11
Toporek* k6+2 11
Szeroki miecz 2k6 12
Morningstar 2k6+1 13
Miecz 2R 3k6-1 14
Topór 2R 3k6 15
Oszczep* k6-1 9
Włócznia* k6+2 11
Halabarda 2k6-1 13
Kamień* k6-4 -
Proca** k6-2 -
Kr łuk** k6 10 2 strzały Zr 16+
Długi łuk** k6+2 11 2 strzały Zr 18+
Lekka kusza** 2k6 12 ładuje 1 turę
Ciężka Kusza** 3k6 15 ładuje 2 tury
Zbroja Obraż Ruch Zręcz
Płytowa -5 -6 -6
Kolcza -3 -4 -4
Skórzana -2 -2 -2
Brak - - -
Duża tarcza -2 - -1 front
Mała tarcza -1 - - front
Możesz wybrać dwie bronie (i sztylet darmo ale tarcza liczy się jak broń) i jedną zbroję.
Zręczności powyżej 15 nie ma co dawać bo automatyczne pudła 16+, chyba że chcesz cięższą zbroję.
Poniżej rozkład prawdopodobieństwa dla 3k6 pomocny do wyboru ZR
# %(ta liczba) %(test czyli = lub <)
3 0.46 0.46
4 1.39 1.85
5 2.78 4.63
6 4.63 9.26
7 6.94 16.2
8 9.72 25.92
9 11.57 37.49
10 12.5 49.99
11 12.5 62.49
12 11.57 74.06
13 9.72 83,78
14 6.94 90.72
15 4.63 95.35
16 2.78 98,13
17 1.39 99,52
18 0.46 100
Ostatnio edytowany przez Ogmios (2015-11-23 17:01:08)
Offline
Do sali wchodzi postawny ork w zbroi płytowej. Rzuca okiem na salę, po czym z zadowoleniem mówi:
- Witajcie, jestem Ayosz, kapitan Gwardii. Widzę, że jest was dzisiaj niewielu... Dobrze, dobrze, będzie mniej sprzątania. Skrót zasad: będziecie mieli do przebycia kilka komnat z przeciwnikami. Mogą być prości na początek, ale pod koniec są morderczy. Po każdej walce możecie zrobić krótki odpoczynek (+1S); drużynowo można pozwolić części osobom na dłuższy odpoczynek (+1S za walkę w której postać nie uczestniczy), ale pamiętajcie o zaletach liczebności. Możecie zabrać przedmioty pokonanym: broń, artefakty i przede wszystkim sztaby złota; jednak spowalniają was one (-1 Ruch/szt). Na starcie dostaniecie po wybranym zestawie uzbrojenia ze zbrojowni naszego władcy oraz po miksturze leczniczej (+k6S). Możecie stworzyć drużynę do 4 osób, ale pamiętajcie,że Thorsz nieprzychylnie patrzy na opuszczanie towarzyszy w walce... Możecie się wycofać z Testu, zawsze na korytarzu, ale nie w czasie walki w komnacie - tu musicie opuścić pomieszczenie, ale wiedzcie, że nie zawsze jest to możliwe; czasem trzeba pokonać wrogów.
Jeśli dotrzecie do końca prób, zostaniecie ocenieni: bardzo dobrzy mogą dostać się do wojska Thorsza, a najlepsi do Gwardii.
- To tyle najważniejszego, czekam na deklaracje drużyn.
Offline
Przy jednym stole siedzi 4 rodzenstwa blizniakow borin klorin morin i florin (kazdy jest identyczny 11 sily 13 zr ) kazdy ubrany w zbroje plytowa i toporek na kolanach i tarcz oparta o nogi . i czekaja na swoja kolej by skopac tylki i okryc sie chwala i bogactwem jakiego ta ziemia jeszcze nie zaznala
Ostatnio edytowany przez Patryk (2015-11-22 14:28:10)
Offline
Ayosz krytycznym okiem ocenia waszą czwórkę:
- Wyglądacie na krasnoludy, zgadza się? Zakuci w takie zbroje może wam być trudno walczyć. Chociaż zawsze niby można szaleńczo atakować...
(trafienia na 3/3k6, 3-5 szaleńczo)
S akt/max Zr akt/max Ruch
B:Borin 15/15 3/9 3 topor 2R 3k6+1 plytowka -5obr mkst leczn
K:Klorin 15/15 3/9 3 topor 2R 3k6+1 plytowka -5obr mkst leczn
M:Morin 15/15 3/9 3 topor 2R 3k6+1 plytowka -5obr mkst leczn
F:Florin 15/15 3/9 3 topor 2R 3k6+1 plytowka -5obr mkst leczn
Podaje wam pergamin z deklaracją dobrowolności udziału w Teście Śmierci.
- Odciśnijcie swoje kciuki, jeśli wszystko się zgadza i możecie wkraczać do podziemi.
****LAG!!!!
Przy jednym stole siedzi 4 rodzenstwa blizniakow borin klorin morin i florin (kazdy jest identyczny 11 sily 13 zr ) kazdy ubrany w zbroje plytowa i toporek na kolanach i tarcz oparta o nogi . i czekaja na swoja kolej by skopac tylki i okryc sie chwala i bogactwem jakiego ta ziemia jeszcze nie zaznala
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ S akt/max│Zr akt/max│Ruch│ │
│ B:Borin 11/11 │ 7/13 │ 3 │ toporek k6+2+1 plytowka -5obr tarcza -1obr mkst leczn │
│ K:Klorin 11/11 │ 7/13 │ 3 │ topor 2R k6+2+1 plytowka -5obr tarcza -1obr mkst leczn│
│ M:Morin 11/11 │ 7/13 │ 3 │ topor 2R k6+2+1 plytowka -5obr tarcza -1obr mkst leczn │
│ F:Florin 11/11 │ 7/13 │ 3 │ topor 2R k6+2+1 plytowka -5obr tarcza -1obr mkst leczn │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
(trafienia na 3-7/3k6, 3-9 szaleńczo)
Która opcja?
Ostatnio edytowany przez Ogmios (2015-11-22 15:41:46)
Offline
Z mokrymi od tuszu kciukami udaliście się z oficerem testowym w płaszczu o Thorszowym kolorze - purpurze, mającym ocenić wasze zmagnia. Po zejściu krętymi schodami stanęliście przed sporymi metalowymi drzwami. Dwóch rosłych gwardzistów otworzyło ich skrzydła, po czym, po waszym przejściu zamknęli je.
- Powodzenia - zdążyliście usłyszeć jeszcze od oficera.
Jesteście na korytarzu prowadzącym na zachód. Na końcu widać portal w ścianie migoczący biało niebieską energią. Jak, że nie ma innych wejść, a głowy macie rozgrzane złotą gorączką, nie namyślając się wparowujecie przez przejście (potem możecie ustalić kto i na jakie pola wejdzie, startowo jak teraz).
Sklepać wrogów, zabrać złoto! Ale, ale... W obszernej komnacie z gładkiego kamienia z szczelinami wysoko w bocznych ścianach (najwidoczniej do obserwacji zmagań) jest tylko jeden obiekt: sporych obszarów skrzynia ze skoblem. No i portal wyjściowy przeciwlegle do wejściowego. Co robicie?
.AB.C.D.E.F..G.H.I. J.K.L.M.N.O.P.R
0 ╔══════════════════════╗ W:wejście
1 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║ X:wyjście
2 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║ ▄:skrzynia
3 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.K║
4 X░.░.░.░.░.░.░.▄.░.░.░.░.░.B.FW
5 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.M║
6 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
7 ║░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░.░║
8 ╚══════════════════════╝
Offline