MGF

Forum Mińskiej Gildii Fantastyki


  • Index
  •  » Gry Bitewne
  •  » Kill Team: Heralds of Ruins v3.1 – dyskusje o zasadach, etc.

#46 2017-04-05 15:42:43

 Norbert

MOD

Skąd: MMz
Zarejestrowany: 2013-02-25
Posty: 698
Punktów :   

Re: Kill Team: Heralds of Ruins v3.1 – dyskusje o zasadach, etc.

Spoiler:


A TEAM OF HEROES
All models in a Kill Team game act completely independently, and are classed as single model units in all respects.

+

Spoiler:

Models in a Squad do not use the A Team of Heroes rule,

=

Ciastek to cziter


"- No przecież do tego służą reguły, rozumiesz? Żebyś się dobrze zastanowił, zanim je złamiesz."
  Lu-tze

Offline

#47 2017-04-05 15:54:17

 Norbert

MOD

Skąd: MMz
Zarejestrowany: 2013-02-25
Posty: 698
Punktów :   

Re: Kill Team: Heralds of Ruins v3.1 – dyskusje o zasadach, etc.

Petrodon napisał:

Tak obrywa najbliższy model w squadzie....

Najbliższy z perspektywy modeli strzelających konkretną bronią dla ścisłości i widoczny dla nich.


"- No przecież do tego służą reguły, rozumiesz? Żebyś się dobrze zastanowił, zanim je złamiesz."
  Lu-tze

Offline

#48 2017-04-06 14:54:54

 Norbert

MOD

Skąd: MMz
Zarejestrowany: 2013-02-25
Posty: 698
Punktów :   

Re: Kill Team: Heralds of Ruins v3.1 – dyskusje o zasadach, etc.

http://heralds-of-ruin.blogspot.co.uk/p … rules.html

Był jakiś reupload list armijnych. Zobaczcie czy waszych armii nie zaktualizowano.


"- No przecież do tego służą reguły, rozumiesz? Żebyś się dobrze zastanowił, zanim je złamiesz."
  Lu-tze

Offline

#49 2017-04-06 20:26:46

Modron

Członek Zarządu

Zarejestrowany: 2013-03-18
Posty: 434
Punktów :   

Re: Kill Team: Heralds of Ruins v3.1 – dyskusje o zasadach, etc.

Jak efekt będzie miało rzucenie `Psychic Shriek` na `Defensive Turret`?

Offline

#50 2017-04-06 22:35:15

 Norbert

MOD

Skąd: MMz
Zarejestrowany: 2013-02-25
Posty: 698
Punktów :   

Re: Kill Team: Heralds of Ruins v3.1 – dyskusje o zasadach, etc.

Modron napisał:

Jak efekt będzie miało rzucenie `Psychic Shriek` na `Defensive Turret`?

Jak dla mnie udany Psychic Shriek niszczy Gun Emplacement.
Gun Emplacement może być obrany za cel strzałów czyli z witchfire też oberwie. W charakterystyce ma 2 W ( a nie HP) - Psychic Shriek zadaje Woundy (a nie glany) więc pasuje. Psychic Shriek zada minimum 3 Woundy więc model spada.

Tylko fluffowo to średnio pasuje

Ale to moja interpretacja, nie wiem czy zgodna z kanonem.


"- No przecież do tego służą reguły, rozumiesz? Żebyś się dobrze zastanowił, zanim je złamiesz."
  Lu-tze

Offline

#51 2017-04-08 23:01:33

Modron

Członek Zarządu

Zarejestrowany: 2013-03-18
Posty: 434
Punktów :   

Re: Kill Team: Heralds of Ruins v3.1 – dyskusje o zasadach, etc.

Czy Defensive Turret wlicza się do liczby modeli na polu bitwy?
Mieliśmy taką sytuację podczas meczu z Peperem, że z zniszczyłem mu Defensive Turret w mojej pierwszej turze. Potem on w swojej pierwszej turze zastrzelił mojego Chosena.
Komu przypadają RP za First Blood?
No i coś się dzieje ze zniszczonym Defensive Turret po meczu?

Offline

#52 2017-04-09 10:21:51

 Norbert

MOD

Skąd: MMz
Zarejestrowany: 2013-02-25
Posty: 698
Punktów :   

Re: Kill Team: Heralds of Ruins v3.1 – dyskusje o zasadach, etc.

Defensive Turret to zmodyfikowany Gun Emplacements o możliwość autonomicznych strzałów i o to, że wróg nie może przejąć nad nim kontroli.

czysty Gun Emplacements to Battlefield Debris czyli w sumie quasineutralny kawałek terenu. Trudno to wliczać do ilości modeli w bandzie, bo każdy może tego użyć.


Tylko Kill Team to zmodyfikował. Generalnie nie chce mi się wyszukiwać jak to powinno być rozwiązane (nie ma tego nigdzie wprost napisane) ale ja bym to widział tak:

Defensive Turret - Jest w pełni autonomiczny i nie może być przejęty przez wroga, więc nie jest neutralny. Jak nie jest neutralny to liczy się do modeli wroga i na potrzeby rozbicia i first blooda. To chyba będzie uczciwie.

Co z nim po bitwie. Generalnie jest to darmowy, nie zajmujący żadnego slotu model/Battlefield Debris wynikający z rozwinięcia bazy. Rozwinięcia baz traci się dopiero przy rozwiązaniu bandy więc DT wróci.


Chyba że ktoś ma inny pomysł?


BTW. Zauważyliście że w opisie Defensive Turret jest "... and may fire on its own at BS2.." may czyli, że może - a nie, że zawsze musi.


"- No przecież do tego służą reguły, rozumiesz? Żebyś się dobrze zastanowił, zanim je złamiesz."
  Lu-tze

Offline

#53 2017-04-09 22:50:36

Modron

Członek Zarządu

Zarejestrowany: 2013-03-18
Posty: 434
Punktów :   

Re: Kill Team: Heralds of Ruins v3.1 – dyskusje o zasadach, etc.

Jak dla mnie ok
Pepciu, co ty na to?

Offline

#54 2017-04-10 06:28:41

 PEPER

Członek Zarządu

Skąd: Mińsk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-02-26
Posty: 1134
Punktów :   

Re: Kill Team: Heralds of Ruins v3.1 – dyskusje o zasadach, etc.

Nie mam wyboru. Zgadzam się.


https://6inchmove.files.wordpress.com/2010/03/chaos_space_marines_motivator_by_566chris.jpg

Offline

  • Index
  •  » Gry Bitewne
  •  » Kill Team: Heralds of Ruins v3.1 – dyskusje o zasadach, etc.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.poprykajmy.pun.pl www.forum-sebn.pun.pl www.2sp.pun.pl www.paranoidparade.pun.pl www.big-craft.pun.pl