MGF

Forum Mińskiej Gildii Fantastyki


#91 2017-02-25 17:07:42

 PEPER

Członek Zarządu

Skąd: Mińsk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-02-26
Posty: 1134
Punktów :   

Re: Setting D&D

Uważam że taki powrót do AD&D z klasami to niezły eksperyment. Zróżnicuje nam to grę bez uber-prestiżówek.


1. Zaskoczę cię. Tropiciel z 3.5 wcale nie mieści obu tych klas. Jest uśrednioną wersją obu. Czyli ani nie jest mistrzem w jednym i drugim. Poczekaj na opis to się przekonasz. A te pod klasy to wyspecjalizowane w umiejkach i zdolnościach profesje. Inne niż tropiciel z 3.5

2. OK. Ksenomanta out. Był tak na próbę.

3. Ale nie o to chodzi. Po prostu wkurzają mnie niziołki barbarzyńcy i pół-orkowie czarodzieje. Przez takie wybryki dedek jest uważany za nie poważny. Mamy szansę to zmienić. Więc wyeliminujmy to. Ale niema też problemu żeby za zgodą mistrza gry zrobić jakiś, specjalny ,dobrze przemyślany wyjątek


https://6inchmove.files.wordpress.com/2010/03/chaos_space_marines_motivator_by_566chris.jpg

Offline

#92 2017-03-05 11:01:17

 Knykieć

Członek

Call me!
Skąd: Targówka
Zarejestrowany: 2013-03-02
Posty: 608
Punktów :   

Re: Setting D&D

No Oki, tylko w takim wypadku musimy albo zrezygnować z prestiżówek, albo dodać im dodatkowo restrykcje, bo takie mieszanie może się okazać powergammingiem, a chcemy tego uniknąć.


http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/117/619/eb2.gif

Offline

#93 2017-03-05 14:30:51

 PEPER

Członek Zarządu

Skąd: Mińsk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-02-26
Posty: 1134
Punktów :   

Re: Setting D&D

Oczywiście że klasy prestiżowe będą miały dodatkowe restrykcje. W ogóle klasy prestiżowe będą sprawdzone, przebrane i przerobione na potrzeby naszego settingu.


https://6inchmove.files.wordpress.com/2010/03/chaos_space_marines_motivator_by_566chris.jpg

Offline

#94 2017-12-10 17:35:26

 Knykieć

Członek

Call me!
Skąd: Targówka
Zarejestrowany: 2013-03-02
Posty: 608
Punktów :   

Re: Setting D&D

Powoli tworze małą książeczke na temat settingu, wrzucam zasady i opisy, które już mam. Na razie tylko trochę: https://drive.google.com/file/d/1HbRa-S … sp=sharing
Wszelkie luki, to brak mojej wiedzy, więc w miarę możliwości proszę o pomoc w uzupełnieniu


http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/117/619/eb2.gif

Offline

#95 2018-02-23 16:38:17

 jony

Członek

status Emperror
Skąd: Targówka
Zarejestrowany: 2013-03-01
Posty: 296
Punktów :   

Re: Setting D&D

Tutaj propozycja potężnego magicznego przedmiotu tzw.
Korona Nieumarłego Króla
Zdolności:
Promień negatywnej energii(9 poz. czar.,  zasięg 13,5m, 5k6 obr od negatywnej energii, ST:16 Wola)- 1 ładunek
Ściana dusz(9 poz. czar., ST:20)- 3 ładunki
Ożywienie zmarłego(9 poz. czar.)- 3 ładunki
Stworzenie nieumarłego(11 poz. czar.)- 5 ładunków
Szkieletowy strażnik(15 poz. czar.)- 10 ładunków
Generał nieumarłych(15 poz. czar.)- działa cały czas
Można ją naładować tylko i wyłącznie przez zabicie istoty żywej(KW danej istoty= Ilości dostanych ładunków)
Dzierżyć ją mogą wyłącznie istoty posiadający naturalne predyspozycję do tego(czyt. kapłani, nekromanci itd.)
Koszt przedmiotu to 346 875sz(jeżeli biorę pod uwagę 50 ładunków, uruchomienie czaru wtedy poz. czaru X poz. czarka X 750) lub 247 125sz(jeżeli będę traktował jak hełm cudowności z tym że ładunki można uzupełnić tylko przez zabicie żywej istoty).
Uwagi?

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kino.pun.pl www.witch.pun.pl www.deathl2.pun.pl www.shinigamilegends.pun.pl www.pokemoon.pun.pl