Kuguar napisał:
Ja chętnie wystawiłbym warriorów jako immortali. Różnią się tylko bronią i ceną, ale to jest chyba definicja "count as"
Różnią się jeszcze ogólnym wyglądem (immortale mają "bycze karki") A jak wygląda Pomiot Chaosu? Coś bliżej nie zdefiniowanego. Macki, rogi, mnóstwo zębów... Czyli wypisz, wymaluj moje małe żabki
Modron napisał:
Mogę Ci Mikołaj pożyczyć moje chaos spawny. Ile ich potrzebujesz?
Odezwę się jak już sklecę rozpę do końca...
Offline
Mam pytanie, czy jeżeli model lorda zawiera resuretion orba i warscythe, a chce go wystawić na warscythe i nie wykupie mu resurection orb, to jak liczyć odstępstwa?
Czy każdy nieużywany element modelu liczyć jako 1 odstępstwo i co jeśli model zawiera artefakt, który był w poprzednich edycjach, natomiast nie jest obecnie opisany?
Offline
Przetestowaliśmy dziś misję drugą i nasze potencjalne rozpiski.
To co zauważyliśmy na pierwszy rzut oka to że możliwe są duże różnice w PL co daje przewagę graczowi z mniejszą ilością. U nas to było 15 PL różnicy czyli jakieś 20%.
Nie daliśmy też rady zagrać 4 tury dokońca w 3 godziny także ograniczenia czasowe są wymagające.
Offline
Cześć,
UWAGA!!!
Przez brak czasu w tygodniu przekładam termin wysyłania rozpisek. Można je przesyłać do poniedziałku 20.11.2014. Ja swoją wyślę dzień wcześniej tzn. w niedzielę.
Pozdrawiam
Offline
Czy w drugiej misji można obniżyć power level unitu poniżej zera? Np. kultyści z PL 3 po dwóch turach kontrolowania znacznika mieliby PL -1. W efekcie zabicie ich obniżałoby końcowy wynik drugiego gracza.
Offline
Modron napisał:
Czy w drugiej misji można obniżyć power level unitu poniżej zera? Np. kultyści z PL 3 po dwóch turach kontrolowania znacznika mieliby PL -1. W efekcie zabicie ich obniżałoby końcowy wynik drugiego gracza.
Pytanie pomocnicze: czy jednostka z 3 PL może zdobyć punkt zwycięstwa za obniżenie PL o 4?
Offline
Członek Komisji
A ja z innej beczki. Powstała specjalna strona z FAQami. Warto zajrzeć szczególnie przed turniejem
https://www.warhammer-community.com/faqs/
Offline
Ciasteczkowy napisał:
A ja z innej beczki. Powstała specjalna strona z FAQami. Warto zajrzeć szczególnie przed turniejem
https://www.warhammer-community.com/faqs/
Najbardziej mi się spodobało:
Page 76 – Strength from Death
Add the following paragraph:
‘Matched Play: If you are playing a matched play game, a unit
from your army cannot make a Soulburst action if a friendly
unit has already made the same Soulburst action during your
turn. In addition, units from your army cannot perform any
Soulburst actions during your opponent’s turn.’
Offline
Kuguar napisał:
Modron napisał:
Czy w drugiej misji można obniżyć power level unitu poniżej zera? Np. kultyści z PL 3 po dwóch turach kontrolowania znacznika mieliby PL -1. W efekcie zabicie ich obniżałoby końcowy wynik drugiego gracza.
Pytanie pomocnicze: czy jednostka z 3 PL może zdobyć punkt zwycięstwa za obniżenie PL o 4?
Nie można obniżyć poniżej 0. Za wyzerowanie też będzie 1 VP.
Offline
Ok, ale tracimy możliwość całkiem fajnej taktyki w tej misji: trzymać w ukryciu jednostki z PL 3 do 7 tury, a potem wypuścić kilka takich z PL -11 i nich przeciwnik kombinuje co robić.
Oczywiście żartuję sobie. To rozwiązanie z zerowaniem PL jest ok.
Offline