MGF

Forum Mińskiej Gildii Fantastyki

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2016-07-08 16:12:52

 Petrodon

Członek

Skąd: MMz
Zarejestrowany: 2013-02-24
Posty: 619
Punktów :   

Kampania WH40k Winds of Change vol. 1

Wątek kampanii Winds of Change. Wątek tylko organizacyjny. Gdzie wklejane będą informacje organizacyjne oraz zebrane rozkazy od Pana Toda i wyniki meczów. Dyskusja w komentarzach w oddzielnym wątku.

Gracze:
Ciastek, Modron, Mikołaj, Norbert, Peper, Petrodon, SzymSok

Zasady Winds of Change:
https://drive.google.com/open?id=1FvuLi … oBa5IBgSLY
Klaryfikacja zasad ogólnych:

Zasady Winds of Change > ETC Clarifications > English GW Official FAQs > English Codex > English Main Rulebook.
Draft FAQ by GW nie obowiązuje dopóki nie będzie oficjalną erratą.
Obowiązuje zasada +2 A dla wszystkich dreadnoughtów BA, DA, SW, GK no i CSM (Chyba, że zostało to uwzględnione w kodeksie)


TURA 2
Rozkazy do końca dnia 10-08-2016 do godz 18.00 wysyłane do Pan Tod na adres: duks8 at wp.pl
Obowiązują misje:
ZESTAW 2
5,10,16,19,21,24

Mapa Tura 2 po rozkazach:
https://drive.google.com/open?id=0B4LmT … ENwM3JnV0E

Mapa Tura 2 początek:
https://drive.google.com/open?id=0B4LmT … GMyUzF1U1k

Mapa Tura 1 po wydaniu rozkazów:
https://drive.google.com/file/d/0B4LmTs … sp=sharing

Mapa Tura 1 początek:
https://drive.google.com/file/d/0B4LmTs … sp=sharing

Lista bitew do rozegrania w Turze nr 2:



Wzór informacji po każdej z bitew, umieszcza dowolny gracz w tym temacie.:
Przy grach 2 osobowych
[nazwa gracza 1] [ wynik vp gracza 1] : [wynik vp gracza 2] [ nazwa gracza 2]

Przy grach wielosobowych:
[nazwa gracza 1] [ wynik vp gracza 1]
[nazwa gracza 2] [ wynik vp gracza 2]
[nazwa gracza 3] [ wynik vp gracza 3]
[nazwa gracza 4] [ wynik vp gracza 4]


http://images77.fotosik.pl/219/bb2f81855b7f099dgen.jpg

Offline

#2 2016-07-22 17:45:52

 Pan Tod

Niszczyciel Światów

Skąd: MMz
Zarejestrowany: 2013-02-22
Posty: 252
Punktów :   

Re: Kampania WH40k Winds of Change vol. 1

Rozkazy TURA I



Petrodon
Atak: 4, 21, 23
Obrona: -


Ciastek
Atak: 20, 26
Obrona: 1


Norbert
Atak: 11, 25 i 26
Obrona: -


PEPER
Atak: 8, 6
Obrona: 1


Mordon
Atak: 33, 37, 39
Obrona: -


Mikołaj
Atak: 16, 23, 43
Obrona: -


SzymSoko
Atak: 44, 39, 34
Obrona: -



Ps. Tytułujcie maile do mnie "WH40K Tura nr". Z góry dzięki.

Archiwum bitew T1

Lista bitew do rozegrania w Turze nr 1:
1. Pola 4 i 8 - Bitwa graniczna - jedna bitwa zwycięzca zdobywa pole wroga i broni swoje - CSM -Peper vs SW
2. Pole 20 Orks przejmują pole GK bez bitwy
3. Pole 23 Tyranids vs SW -  zwycięzca zdobywa pole
4. Pole 25 Orks vs GK -  1 rozkaz obrony mus być wykorzystany na obronę 1 atakowanego terytorium pole przechodzi pod panowanie w zależności od wyniku
5. Pole 26  Orks vs GK - zwycięzca zdobywa pole
6. Pole 39 CSM - Modron vs Eldars - zwycięzca zdobywa pole
7. Pole 4 CSM - Peper vs SW - rozkaz obrony po wygranej bitwie granicznej przez SW
Pozostałe pola zdobywane są bez walki.


Mam plan tak szczwany, że można mu doczepić ogon i powiedzieć, że to lis.
=
=
Pokoju, wolności i mniej tych grubych sukinsynów zbierających całą śmietankę

Offline

#3 2016-07-23 19:44:14

 Petrodon

Członek

Skąd: MMz
Zarejestrowany: 2013-02-24
Posty: 619
Punktów :   

Re: Kampania WH40k Winds of Change vol. 1

1. bitwa graniczna pole 4 i 8 [CSM - Peper] Table - Flawless Victory [SW]
Misja 15.


http://images77.fotosik.pl/219/bb2f81855b7f099dgen.jpg

Offline

#4 2016-07-24 00:21:52

 Ciasteczkowy

Członek Komisji

Skąd: Stary Świat
Zarejestrowany: 2013-02-28
Posty: 990
Punktów :   

Re: Kampania WH40k Winds of Change vol. 1

Bitwa o pole 26 (lotnisko) scenariusz nr 6

Orks vs GK
16   :   15


http://www.nodiatis.com/pub/11.jpg

Offline

#5 2016-07-28 21:37:24

Modron

Członek Zarządu

Zarejestrowany: 2013-03-18
Posty: 434
Punktów :   

Re: Kampania WH40k Winds of Change vol. 1

Bitwa o pole 39 - Lotnisko
Scenariusz A15 –„ O jeden most za daleko”

[CSM - Modron] Table - Flawless Victory [Eldar - SzymSoko]

Offline

#6 2016-07-31 10:29:11

 Norbert

MOD

Skąd: MMz
Zarejestrowany: 2013-02-25
Posty: 698
Punktów :   

Re: Kampania WH40k Winds of Change vol. 1

Bitwa o pole 25
Scenariusz A15 – „O jeden most za daleko”

GK vs Orks
20  :  12


"- No przecież do tego służą reguły, rozumiesz? Żebyś się dobrze zastanowił, zanim je złamiesz."
  Lu-tze

Offline

#7 2016-08-08 07:30:16

 Petrodon

Członek

Skąd: MMz
Zarejestrowany: 2013-02-24
Posty: 619
Punktów :   

Re: Kampania WH40k Winds of Change vol. 1

Bitwa o pole 23
Scenariusz A06
[Tyranids  - Mikołaj] 4 - 14 [SW - Petrodon]

Gra z różnych powodów strasznie się rozwlekła. Wbicie table wisiało w  powietrzu ale czas nas strasznie gonił i zdecydowaliśmy na zakończenie po 4 turze. Mikołajowi zostało kilka modeli, które nie miały szans odwrócić losów bitwy.  Zabity został jeden charakter imienny. Mikołaj napisz jaki bohater Ci poległ. Z powodu braku czasu i szybkiego pakowania się nie rzucaliśmy co się z nim stało. Proponuję, żeby Karol rzucał na efekt pokonania bohatera imiennego.

/ Edit z bohaterem imiennym o tyranidów sprawa rozwiązana wątek na mailu.


Bitwa o pole 4
Starcie z Peperem nie doszło do skutku. Przyjęliśmy, że rozstrzygamy to jako remis, co oznacza, że sektor zostaje dalej w rękach Pepera i w następnej turze będziemy kontynuować swoje waśnie w ramach nowej puli rozkazów.


http://images77.fotosik.pl/219/bb2f81855b7f099dgen.jpg

Offline

#8 2016-08-08 10:26:47

Modron

Członek Zarządu

Zarejestrowany: 2013-03-18
Posty: 434
Punktów :   

Re: Kampania WH40k Winds of Change vol. 1

U mnie zginął Ahriman w bitwie z Eldarami i też zapomnieliśmy rzucić na efekt na koniec.
To ja też poproszę Karolu o wygenerowanie efektu jego pokonania.

Offline

#9 2016-08-08 11:13:17

 Norbert

MOD

Skąd: MMz
Zarejestrowany: 2013-02-25
Posty: 698
Punktów :   

Re: Kampania WH40k Winds of Change vol. 1

Panie Todzie. Jak już rzucisz na uśmiercenie Anakina i Zerga to wylosuj też efekt globalny dla 2 tury:

Spoiler:

Zdarzenia losowe:

Zdarzenia losowe są globalne:
W 1 turze kampanii nie wystepują. Od drugiej tury jest losowanie wg poniższej rozpiski:

1-7 - Nic się nie dzieje
8 - Zakłócenia w eterze - Przy Deep strike’u przeciwnik wskazuje którą z 3 kości musimy przerzucić. Nie można wskazać kości z trafienim w punkt ale strzałkę już tak.
9 - Godzina chwały - w tej turze nie można wystawiać imiennych bohaterów
10 - Anomalia Warpa - na początku każdej fazy psycherów rzuć k6: 1 - do rzucenia czaru potrzeba 1WP więcej niż wynika to z opisu czaru, 6 - psycher generuje punkty WP na rzutach 3+.
11 - Walka nocą - wszystkich obowiązuje zasada night fighting
12 - Problemy z zaopatrzeniem - 10% pkt w rozpisce.
13 - brak warlord traits dla wszystkich.
14 - Armageddon + 250 pkt do rozpisek. Z bazą będzie to 2000 pkt


"- No przecież do tego służą reguły, rozumiesz? Żebyś się dobrze zastanowił, zanim je złamiesz."
  Lu-tze

Offline

#10 2016-08-08 11:39:12

 Ciasteczkowy

Członek Komisji

Skąd: Stary Świat
Zarejestrowany: 2013-02-28
Posty: 990
Punktów :   

Re: Kampania WH40k Winds of Change vol. 1

To tu ściągawka:


UHQ na mapie strategicznej
Imienni UHQ mogą brać udział w bitwie tylko na jednym sektorze podczas każdej tury.
Jeśli polegnie to, rzut k6
1 - ginie i do końca kampanii nie może być użyty
2-3 - nie może się ruszać przez turę. Czyli walczy tylko jeśli bitwa jest ponownie na tym sektorze.
4-6 - nic się nie dzieje


http://www.nodiatis.com/pub/11.jpg

Offline

#11 2016-08-10 17:07:06

 Pan Tod

Niszczyciel Światów

Skąd: MMz
Zarejestrowany: 2013-02-22
Posty: 252
Punktów :   

Re: Kampania WH40k Winds of Change vol. 1

Zdarzenie losowe
14 - Armageddon + 250 pkt do rozpisek. Z bazą będzie to 2000 pkt



Bohatery:
Ahriman : wynik rzutu 2 - nie może się ruszać przez turę. Czyli walczy tylko jeśli bitwa jest ponownie na tym sektorze




Modron i SzymSoko czekam jeszcze na Wasze rozkazy.


Mam plan tak szczwany, że można mu doczepić ogon i powiedzieć, że to lis.
=
=
Pokoju, wolności i mniej tych grubych sukinsynów zbierających całą śmietankę

Offline

#12 2016-08-11 05:20:34

 Pan Tod

Niszczyciel Światów

Skąd: MMz
Zarejestrowany: 2013-02-22
Posty: 252
Punktów :   

Re: Kampania WH40k Winds of Change vol. 1

Rozkazy TURA II



Petrodon
Atak: 4, 16
Obrona: 1


Ciastek
Atak: 5, 19
Obrona: 1


Norbert
Atak: 6, 12
Obrona: 1


PEPER
Atak: 7, 8, 11
Obrona: -


Mordon
Atak: 29, 32
Obrona: 1


Mikołaj
Atak: 23, 44
Obrona: 1


SzymSoko
Atak: 16, 45
Obrona: 1



Ps. PEPER i SzymSoko Tytułujcie maile z rozkazami "WH40K Tura nr". Z góry dzięki.


Mam plan tak szczwany, że można mu doczepić ogon i powiedzieć, że to lis.
=
=
Pokoju, wolności i mniej tych grubych sukinsynów zbierających całą śmietankę

Offline

#13 2016-08-12 13:37:24

SzymSoko

Przechodzień

Zarejestrowany: 2015-12-27
Posty: 65
Punktów :   

Re: Kampania WH40k Winds of Change vol. 1

Chyba nie mam podliczonego 1pkt za Lotnisko

Offline

#14 2016-08-12 13:54:24

 Petrodon

Członek

Skąd: MMz
Zarejestrowany: 2013-02-24
Posty: 619
Punktów :   

Re: Kampania WH40k Winds of Change vol. 1

SzymSoko napisał:

Chyba nie mam podliczonego 1pkt za Lotnisko

Faktycznie powinieneś mieć
Obiekty: 1
a nie Obiekty: 0

w wolnej chwili poprawię. Na razie nic to nie wnosi. Pamiętajcie że tylko punkty z planszy dodają się do punktów limitu armii.

W tej turze limit armii wynosi:
Standard 1500 pkt
Losowa reguła Armagedon +250 pkt
punkty z planszy + X


http://images77.fotosik.pl/219/bb2f81855b7f099dgen.jpg

Offline

#15 2016-08-14 22:48:52

 Norbert

MOD

Skąd: MMz
Zarejestrowany: 2013-02-25
Posty: 698
Punktów :   

Re: Kampania WH40k Winds of Change vol. 1

Bitwa o pole 5 - Lotnisko
Scenariusz A16 – „Czas apokalipsy”

[Orks] Table - Flawless Victory [GK] Lotnisko pozostaje neutralne


"- No przecież do tego służą reguły, rozumiesz? Żebyś się dobrze zastanowił, zanim je złamiesz."
  Lu-tze

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.cbmpolska.pun.pl www.dezerter.pun.pl www.zzzz.pun.pl www.klanenemy.pun.pl www.dragonballrpg.pun.pl